  • 1. Data: 2004-01-30 18:16:56
    Temat: Przelew z mbanku do Multi też 50 groszy
    Od: t...@p...onet.pl

    Jeżeli jeszcze mógłbym zrozumieć opłatę za przelewy do "obcych" banków, to już
    opłaty za przelew do multi nie mogę.

    Tensor1

  • 2. Data: 2004-01-30 18:20:46
    Temat: Re: Przelew z mbanku do Multi też 50 groszy
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    > Jeżeli jeszcze mógłbym zrozumieć opłatę za przelewy do "obcych" banków, to
    już
    > opłaty za przelew do multi nie mogę.

    a mbiznesu na ekonto caly czas jest 1 zl:(((

  • 3. Data: 2004-01-30 18:24:14
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    > Jeżeli jeszcze mógłbym zrozumieć opłatę za przelewy do "obcych" banków, to
    już
    > opłaty za przelew do multi nie mogę.

    Pytałem na "czacie z mLinią"...
    Nawet z mBanku do BRE Banku (przecież to ten sam bank) także opłata za
    przelew wynosi 0,50- PLN-ów
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...

  • 4. Data: 2004-01-30 18:34:58
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    In news:74a0.0000047d.401a9f98@newsgate.onet.pl,
    Użytkownik <t...@p...onet.pl> typed:

    > Jeżeli jeszcze mógłbym zrozumieć opłatę za przelewy do "obcych"
    > banków, to już opłaty za przelew do multi nie mogę.

    Dziwi mnie ze Cie to dziwi.

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny

  • 5. Data: 2004-01-30 18:48:29
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    t...@p...onet.pl wrote:

    > Jeżeli jeszcze mógłbym zrozumieć opłatę za przelewy do "obcych" banków, to już
    > opłaty za przelew do multi nie mogę.

    No i co z tego? To są 2 różne banki.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Hodowla kotów szkockich 'Z Kampinosu*PL'

  • 6. Data: 2004-01-30 19:21:42
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    7...@n...onet.pl,
    Użytkownik <t...@p...onet.pl>:
    > Jeżeli jeszcze mógłbym zrozumieć opłatę za przelewy do "obcych"
    > banków, to już opłaty za przelew do multi nie mogę.

    Prawdopodobnie wynika to z ograniczen technicznych.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2004-01-30 19:24:35
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    W wiadomości <news:1t401aa6e6i100dn3e8%sal@hell.hell.pl>
    dnia 30 styczeń 2004, Przemysław Maciuszko wstukał(a)

    > No i co z tego? To są 2 różne banki.

    Hmm, a namiary jakoś takie same:

    mBank - Bankowość Detaliczna BRE Banku Spółki Akcyjnej, ul. Senatorska
    18 Warszawa, Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIX Wydział Gospodarczy
    KRS nr rejestru przedsiębiorców KRS 0000025237, zwany dalej mBankiem

    MultiBank - Bankowość Detaliczna BRE Banku Spółki Akcyjnej, z siedzibą
    przy ul. Senatorska 18 Warszawa, wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego
    prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIX Wydział
    Gospodarczy KRS nr rejestru przedsiębiorców KRS 0000025237, zwany dalej
    MultiBankiem

    --
    Tomasz Nycz
    Czasami, z nieznanych przyczyn, powstaje synapsa pomiędzy ośrodkiem

  • 8. Data: 2004-01-30 19:43:51
    Od: t...@p...onet.pl

    > 7...@n...onet.pl,
    >
    > Prawdopodobnie wynika to z ograniczen technicznych.
    >
    > Robert
    Oplułem ekran ze śmiechu. T.

  • 9. Data: 2004-01-30 19:45:56
    Od: t...@p...onet.pl

    > 7...@n...onet.pl,
    >
    > Prawdopodobnie wynika to z ograniczen technicznych.
    >
    > Robert
    Oplułem ekran ze śmiechu. T.

  • 10. Data: 2004-01-30 20:10:36
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    7...@n...onet.pl,
    Użytkownik <t...@p...onet.pl>:

    > Oplułem ekran ze śmiechu. T.

    I to az 2 razy.

    Przelew do Multi (i in. BRE) idzie przez centrum rozliczeniowe BRE razem z
    paczkami do KIR, a oplaty i prowizje sa naliczane w ramach systemu mBanku.
    Za oprogramowanie takich wyjatkow musieliby pewnie dodatkowo zaplacic, wiec
    stad byc moze taka decyzja.

    --
    Robert