eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimoneyback w Mille › Re: moneyback w Mille
  • Data: 2018-11-23 09:41:59
    Temat: Re: moneyback w Mille
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu piątek, 23 listopada 2018 07:22:06 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu czwartek, 22 listopada 2018 21:26:08 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:
    > > A masz coś z tego czy lubisz?
    > > Dla mnie w porównaniu z kartą jest to droga przez mękę.
    >
    > A takie niby bezobsługowe te KK sa wielokrotnie pisałeś
    > A w praktyce pewnie raz w tygodniu reklamacje skrobesz, męczysz sie z blikiem w
    Biedronce wkurzając przy okazji nastepnych w kolejce itp
    > I te całe kombinacje dlatego ze bank darmo gadżet dał;)

    Rany, nie postuj przed śniadaniem, bo wszystko Ci się miesza.
    blik to droga przez mękę, karta to luxusik.

    Zaś reklamacje na KK piszę nie z powodu płatności kartą, tylko z powodu promocji -
    oszukiwać próbują jak tylko się da. Ale nec Hercules contra plures - wyjadaczy wiśni
    jest tak dużo, że banki się ich boją i w końcu płacą ;P
    A konkurencja na rynku jeszcze na szczęście na tyle duża, że nie ma szans na zmowę i
    wycofanie się promo wszystkich banków - zawsze jakiś łamistrajk się znajdzie.

    I nie chodzi o gadżety tylko o żywą gotówkę.

    > >Jeśli bank nie jest głupi i nie psuje tego durną TOiP) i ew. w necie - ale
    >jedynie jako alternatywa dla przelewu, a nie dla karty (chargeback).
    >
    > Przeciez o wiele szybsze i wygodniejsze jest wypłacenie z bankomatu dotykowo karta
    czy nawet normalnie niż pierdzielenie się z Blikiem

    Z bankomatu już nie - sama czynność jest na tyle długa, że opóźnienie wnoszone przez
    blik nie przeszkadza.
    Dotykowo jeszcze nie próbowałem, to rzeczywiście może niwelować największą zaletę
    blika, czyli brak konieczności wkładania karty w dziurę (raz mi bankomat kartę
    przytrzymał, można się urazu nabawić, już zdążyłem na support się dodzwonić - ale
    wtedy oddał) - ale tych zbliżeniowych jeszcze aż tak wiele nie ma, blikowych jest
    więcej.

    > > Ale jak się płaci przez np. payU to sprzedawca nie zna numeru konta do ew.
    ?zwrotu. Hmm, chyba że to problem z payU, a nie z blikiem i tak samo będzie z >kartą
    albo przelewem (nie tylko "szybkim").
    >
    > Dokładnie tak samo będzie. Sprzedawca dostanie kase z kont aPaYu

    A payU jakoś załatwia zwroty?
    Raz w życiu miałem sytuację, więc nie wiem.

    > > No ale za 5% moneyback można sję zmusić.
    > > Biletomat w autobusie jest w tym przyjacielem, szkoda że załatwi mi to 500zł
    jedynie w 3 z tych 6 miesięcy.
    >
    > Kup na zapas tych biletów. Może jakiś gadżet zakłąd komunikacji Tobie da w zamian;)

    Nie da rady - można mieć max. 2 - taki prymitywny system mamy w DC, a ja jeżdżę na
    90-dniowych. Ale przyjemniej zapłacić za bilet 237,50zł zamiast 250zł - chyba że
    jesteś już takim sybarytą, że nie dostrzegasz tak drobnych przyjemności ;P

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1