  • 31. Data: 2008-05-19 16:20:26
    Temat: Re: moge sobie popatrzec...
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    BTW są telefony stacjonarne z podobną funkcjonalnością (sms, java).
    JaC

    -----

    > Z dniem dzisiejszym ING uniemozliwil wykonaywanie m.in. przelewow przez internet
    dla osob nie posiadajacych komorki.

  • 32. Data: 2008-05-21 06:33:45
    Od: "..Aldi.." <R...@p...fm>

    ja też jestem klientem ING i nie uważam tego posunięcia banku
    za narażanie mnie na jakieś specjalne problemy

    zamiast dosyłanych pocztą kart kodów jednorazowych
    czy też odpłatnego tokena mam kody przesyłane sms-em

    jaki problem? jeśli to ma zapobiec korzystaniu z mojego konta
    przez ewentualnych złodziei, to ja jestem bardzo na "TAK"

    ..Aldi..

  • 33. Data: 2008-05-21 16:27:32
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "..Aldi.." <R...@p...fm> writes:

    > jaki problem? jeśli to ma zapobiec korzystaniu z mojego konta
    > przez ewentualnych złodziei, to ja jestem bardzo na "TAK"

    Przyznaj. Nie czytałeś grupy tylko wpadłeś na chwilę?
    KJ

  • 34. Data: 2008-05-22 07:59:05
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Kamil Jońca pisze:

    > Przyznaj. Nie czytałeś grupy tylko wpadłeś na chwilę?
    > KJ

    Swoja droga, to innowacyjne rozwiazanie powinni wprowadzic rowniez przy
    platnosciach karta - "algorytm" decyduje, czy dana platnosc ma byc
    potwierdzona PIN, czy od razu bez potwierdzania z terminala wychodza oba
    kwitki slipa.
    Naturalnie, podobnie jak przy transakcjach w ING, nie powinny byc brane
    pod uwage wysokosci transakcji, czy tez czestotliwosc zakupow w danym
    sklepie.

  • 35. Data: 2008-05-23 09:21:33
    Od: "..Aldi.." <R...@p...fm>

    > Przyznaj. Nie czytałeś grupy tylko wpadłeś na chwilę?

    wydawało mi się, że czytałem...
    w sumie to niby wypada przed napisaniem czegokolwiek..

    ale zawstydziłeś mnie i teraz przejrzę wszystkie wątki
    dotyczące ING, bo najwyraźniej jest tu jakieś drugie dno :))
    pozdrawiam..

  • 36. Data: 2008-05-26 23:54:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "INGklient" g0rplg$bqr$...@i...gazeta.pl

    > Od ponad szesciu lat uzywalem elektronicznych form przelewu w ING; zdaje, ze
    > sie to powinno nazywac 'staly klient'... a nazywa sie 'glupek i nawiniak'.

    Ja miałem tam konto od 1998 roku do 2007 i początkowo był to bardzo
    dobry bank z przelewami noszonymi piechotą. Obsługa była sympatyczna
    tak, jak teraz jest w Polbanku, problemów nie było, opłat także nie
    było. :) A od kilku lat jest coraz gorzej. Gdyby nie debet, odszedłbym
    stamtąd około roku 2003.

    > ZDECYDOWANIE UNIKAC ING

    I ja tak uważam.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 37. Data: 2008-05-26 23:57:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" g1394e$dac$...@n...wp.pl

> [...]
    > Naturalnie, podobnie jak przy transakcjach w ING, nie powinny byc brane
    > pod uwage wysokosci transakcji, czy tez czestotliwosc zakupow w danym

    :) W Citi ponoć są monitorowane wydatki karciane.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 38. Data: 2014-11-15 18:14:02
    Temat: Re: ING Bank - najgorszy bank; zdecydowanie odradzam
    Od: a...@g...com

    W dniu czwartek, 3 kwietnia 2008 13:20:10 UTC+2 użytkownik ingklient napisał:
    > Mam jak najgorsze doswiadczenia z ING Bank.
    >
    > Od 18.05.2008 OBOWIAZKOWO wprowdsza zmiane metody autoryzacji uzytkownikow
    > ING BankOnLine - mozesz sie poddac albo SPADAC - nie ma wyboru. PIETNUJE
    > ZMUSZANIE wieloletnich uzytkownikow ING BankOnLine do tego typu praktyk.
    >
    > Zalosny jest brak elastycznosci Banku wobec wieloletnich klientow. Z jednej
    > strony proponuje sie 'Zlote karty' z a drugiej kopie.
    >

    > ING BankOnLine, HaloŚląski
    >

    > --

    Zgadzam się, maksymalna kicha, beznajdziejny, leją na klenta z wysokości wodospadu,
    archaiczny i awaryjny system informatyczny pisany przed potopem szwedzkim, lista
    nadużyć i niedoróbek nie zmieści się w tym poście, więc mogę powiedzieć tylko jedno -
    współczuję wszystkim jego zadowolonym klientom, bo nie są świadomi w jakim
    dziadostwie tkwią - póki się nie przejadą, a to tylko kwestia czasu.