  • 1. Data: 2008-04-03 10:08:03
    Temat: przeniesienie kk do ING
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    wpisałem na wniosku, że chcę przenieść kk z BZWBK do ING i.......banku nie
    interesują zestawienia transakcji z BZWBK, mam im przynieść zaświadczenie o
    zarobkach lub wyciąg z konta prezentujący wpływy ;-(

    w takim razie po co ten cyrk z niby zamianą kart?

    pozdr.
    RobertS

    ps
    2-3 lata temu przenosiłem już kartę do ING i wtedy nową kk dostałem na
    podstawie zestawień transakcji z poprzedniej karty i nawet mi zadłużenie na
    niej spłacili, ale widać zmieniło się na gorsze...

  • 2. Data: 2008-04-03 13:23:38
    Temat: Re: przeniesienie kk do ING
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    RobertS <b...@p...plusunTO> napisał(a):

> [...]
    > o zarobkach lub wyciąg z konta prezentujący wpływy ;-(
    >
    > w takim razie po co ten cyrk z niby zamianą kart?

    Chyba* jednak mają taką ofertę, bo mi się właśnie udało
    wywalczyć /dosłownie/ ich KK na podstawie samych wyciągów i karta już
    funkcjonuje. Tyle, że o ile nie masz jakichś istotnych powodów aby to był
    właśnie ING, to albo idź do innego banku, albo przynieś zaświadczenie o
    zarobkach - będzie szybciej i sobie krwi niepotrzebnie nie napsujesz.

    Ja przyszedłem z wyciągami, bo wcześniej się dowiedziałem, że maja taka
    ofertę. Niestety trafiłem na inną "doradczynię" i pani już nie była pewna.
    Zapytała więc koleżankę przy stoliku obok, czy bez zaświadczenia można?
    Odpowiedź: - "Lepiej żeby było..."
    Na szczęście pojawiła się inna babeczka, która powiedziała, że tak można i
    wniosek złożyłem. Niemniej jeśli w procedurze jest że "Lepiej żeby było...",
    to musze przyznać, że jest to zajefajny bank.

    A wcześniej w innym oddziale, gdzie próbowałem złożyć wniosek o KK,
    powiedzieli mi, że bez zaświadczenia o zarobkach wydają karty tylko z
    limitem do 2 K PLN. Tu przynajmniej precyzyjnie odesłali mnie z
    kwitkiem :^)

    Tomek

    *piszę chyba bo w sumie to już nie wiem, czy oferty nie znała ta babka która
    mnie przeczołgała przy wydawaniu karty, czy ta która powiedziała, że to jest
    możliwe, a udało się tylko dlatego że ta pierwsza i na tyle mało wiedziała,
    że się dała przekonać...

  • 3. Data: 2008-04-03 13:31:07
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 03.04.2008 RobertS <b...@p...plusunTO> napisał/a:
> [...]
    > zarobkach lub wyciąg z konta prezentujący wpływy ;-(
    >
    > w takim razie po co ten cyrk z niby zamianą kart?

    Ja w piątek aktywowałem kartę ING przeniesioną z BZWBK (money.pl otrzymana
    na dowód). Zaczęła działać dopiero w poniedziałek, bo coś im tam w tej
    aktywacji nie wyszło (co mnie kosztowało podejrzliwe spojrzenia kasjerki w
    sklepie i prośbę o okazanie dowodu tożsamości przy próbie zapłaty zapasową
    kartą ;), ale działa.
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2008-04-03 14:19:02
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Kwi, 15:31, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    > Ja w piątek aktywowałem kartę ING przeniesioną z BZWBK (money.pl otrzymana
    > na dowód).

    A czym ci nieszczesna Moneypl podpadla?
    Chipem?

  • 5. Data: 2008-04-03 14:24:06
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 03.04.2008 krzysztofsf <k...@w...pl> napisał/a:

    > A czym ci nieszczesna Moneypl podpadla?
    > Chipem?

    Tym, że:

    1. zapomniałem PINu
    2. zapomniałem hasła do logowania się do banku
    (oczywiście powyższe to nie wina banku ani karty ;)
    3. aktywowałem sobie to zatwierdzanie płatności 3dsecure, wykończyłem SMSy
    darmowe i chyba za kolejne musiabym zacząć płacić - no rewelacja...
    4. kiedy poszedłem do oddziału coś z tymi hasłami i PINem zrobić, to
    przesiedziałem z pół godziny czekając na wolnego pracownika i... wyszedłem.
    Parę dni później poszedłem z żoną po odbiór karty dodatkowej dla niej (citi
    jakoś potrafiło przysłać kartę dodatkową do domu!) i... przesiedzieliśmy
    pół godziny w oczekiwaniu na wolnego pracownika i wyszliśmy. Sorry, ale
    myślałem, że tak się tylko w ZUSie klientów traktuje ;)

    Więc ją przeniosłem do ING, bo od dawna chcialem mieć kartę ING ze względu
    na te mityczne kursy walut ;)
    --
    Samotnik

  • 6. Data: 2008-04-03 14:38:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Kwi, 16:24, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:
    >. Sorry, ale
    > myślałem, że tak się tylko w ZUSie klientów traktuje ;)

    W Nordei pracownicy sie nudza - sprobyj tam bez kolejek ;)

    > Więc ją przeniosłem do ING, bo od dawna chcialem mieć kartę ING ze względu
    > na te mityczne kursy walut ;)

    Ze GP do 52 dni to wiesz?

    Ja do netu wzialem najtansza KK mBanku - sporedycznie kupuje -
    ustawilem sobie limity ilosciowe i kwotowe na pojedyncze transakcje
    internetowe i nieduze kwoty dzienne i miesieczne.

    Jak bede chcial kupic cos wiekszego to zwieksze a po zakupie znowu dam
    na minimalne.

  • 7. Data: 2008-04-04 07:36:32
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    > W Nordei pracownicy sie nudza - sprobyj tam bez kolejek ;)

    > Ze GP do 52 dni to wiesz?

    chcialem miec mastercarda z dobrym przelicznikiem wiec zamowilem sobie tego
    z ING tylko procedura mnie rozwalila, ale wniosek musialem zlozyc 2x, po
    pierwszym razie kobita do mnie zadzwonila, ze mam nieaktualne dane i musze
    isc do oddzialu je zaaktualizowac (pewnie dowod mieli stary), zrobilem co
    trzeba i musialem wniosek jeszcze raz wprowadzic...a teraz czekam juz na
    karte

    pozdr.
    RS

  • 8. Data: 2008-04-04 17:28:56
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 04 Apr 2008 09:36:32 +0200, RobertS napisał(a):

> [...]
    > dane i musze isc do oddzialu je zaaktualizowac (pewnie dowod mieli
    > stary), zrobilem co trzeba i musialem wniosek jeszcze raz wprowadzic...a

    Jak się kiedyś dowiadywałem, żeby z dwóch kk zrobić jedną ING MC to Pani
    powiedziała tak: zależy w jakich bankach te kk, bo nie wszystkie się
    łapią, po 3 wyciągi do każdej kk, wypełniam wniosek i oświadczam ile
    zarabiam - żadnych innych zbędnych papierów.

    Xenocide

  • 9. Data: 2008-04-05 07:26:53
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > 2-3 lata temu przenosiłem już kartę do ING i wtedy nową kk dostałem na
    > podstawie zestawień transakcji z poprzedniej karty i nawet mi zadłużenie na
    > niej spłacili, ale widać zmieniło się na gorsze...

    Jakis czas temu zamykalem KK w ING.

    Wczoraj dostalem "Przypomnienie dotyczace dostarczenie potwierdzenia
    zamkniecia karty, na podstawie ktorej wyrabialem KK w ING". Cos bym na
    to odpisal ale szkoda mi pieniedzy na list.

    Tym niemniej niebawem bede chyba musial sprawdzic czy karta zostala
    faktycznie zamknieta (mam potwierdzenie zlozenia wypowiedzenia, dostep
    online nie dziala, wyciagi nie przychodza).

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2008-04-05 07:30:01
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf pisze:
> [...]
    > internetowe i nieduze kwoty dzienne i miesieczne.
    > Jak bede chcial kupic cos wiekszego to zwieksze a po zakupie znowu dam

    Tez tak mam i dochodze do wniosku ze to bezsensu, bo nic nie daje. Jak
    ktos bedzie chcial zrobic fraud to zrobi na mojej inne karcie, np. na
    tej ktora place w sklepie (w koncu sprzedawca ma wszystkie dane
    wystarzajace do platnosci online). Posiadanie takiej KK do platnosci w
    necie jest IMO bezsensu. Zdalem sobie z tego sprawe po pol roku
    uzytkowania KK mBanku w ten sposob. Zwlaszcza ze przeliczniki sa kiepskie.

    --
    Mithos