  • 21. Data: 2008-04-10 20:53:00
    Temat: Re: ING Bank, mBank - bezpieczenstwo; zdecydowanie odradzam
    Od: "Dariusz Młyński" <m...@p...pl>

    > mBank też nie autoryzuje wszystkich transakcji, a jakoś wszyscy
    uparli
    > się jeździć po ING...

    Oj chyba autoryzuje wszystkie za wyjątkiem przelewów zdefiniowanych.
    A ING zmienia reguły gry w trakcie i to wkurza.

  • 22. Data: 2008-04-10 21:18:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dariusz Młyński" 47fe7e2d$...@n...home.net.pl

    > A ING zmienia reguły gry w trakcie i to wkurza.

    A już tam -- wkurza. Wkurza tylko ;) tych, którzy nie mogą
    stamtąd odejść (na przykład z powodu debetu) w lepsze okolice.

    IMO trzeba mieć (przepraszam) qq na muniu, ;) aby korzystać z usług Śląskiego.
    Może jakieś fundusze, bo tego nie znam, są dobre, ale kredyty, karty, lokaty,
    konta itd. są tam raczej smutne.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 23. Data: 2008-04-10 21:49:53
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > IMO trzeba mieć (przepraszam) qq na muniu, ;) aby korzystać z usług Śląskiego.
    > Może jakieś fundusze, bo tego nie znam, są dobre, ale kredyty, karty, lokaty,
    > konta itd. są tam raczej smutne.

    To samo mozna powiedziec o Pekeo, PKO BP, roznych bankach spoldzielczych
    itp. itd.

    --
    Mithos

  • 24. Data: 2008-04-10 22:00:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mithos" ftm24k$ppu$...@a...news.neostrada.pl

    > To samo mozna powiedziec o Pekeo, PKO BP, roznych bankach spoldzielczych itp. itd.

    Toteż ja nie korzystam z usług tych banków, jeśli nie liczyć uśpionego konta w
    Inteligo.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 25. Data: 2008-04-10 22:17:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Toteż ja nie korzystam z usług tych banków, jeśli nie liczyć uśpionego konta w
    Inteligo.

    90 % spoleczenstwa nie dba o to w jakim banku ma konto. Nie rozrozniaja
    kart i ogolnie nie maja pojecia o bankowosci :)

    Ludzie z pl.biznes.banki na pewno nie sa reprezentatywni.

    --
    Mithos

  • 26. Data: 2008-04-10 22:53:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mithos" ftm3nq$6i$...@a...news.neostrada.pl

    > Ludzie z pl.biznes.banki na pewno nie sa reprezentatywni.

    Nie są. I stąd takie zyski niektórych banków.
    Czasami ludzie mnie zaskakują, gdyż żyją tak, jakby starli się dotować banki.

    Ja dotowałem przymusowo kilka lat Śląski, Inteligo, Citi i Multi, bo...
    Byłem zbyt biedny i nie miałem możliwości manewrowania.

    Dotowane też były z mojej woli PeKaO i Śląski.
    Wtedy z kolei miałem za dużo pieniędzy i nie zależało mi
    na oszczędnościach, ale na prostocie otrzymywania kredytów.

    Teraz myślę o tym, aby nie dotować Fiskusa. I jest coś na kształt sportu.
    Szkoda, że mBank nie przyjmuje miesięcznych lokat. :)

    Może pomyślę o emeryturze. :)

    -=-

    Gdy radzę ludziom, aby odchodzili od drogich banków i lokowali się
    w bezpłatnych, bywam traktowany jak złodziej lub nawet gorzej. :)
    Niektórzy nie wierzą w to, że z mBanku można za freeko przelewać
    na ZUS czy US. Niektórzy uważają takie coś za nieprzyzwoitość. :)

    Znam ludzi, którzy płacą po siedemdziesiąt procent za kredyty,
    choć mogliby korzystać z przelewów za freeko z kart WBK i Citi
    oraz płatności kartami kredytowymi w ogóle.

    Znam przypadki płacenia miesięcznie około 50 złotych za samo konto
    plus przelewy. (nie wiem, czy mogę napisać coś jeszcze na ten temat,
    bo formalnie to jestem pracownikiem doradcy finansowego :) i nie
    chciałbym narozrabiać) ;)

    IMO konta należy szybko zmieniać, tak aby nie płacić. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 27. Data: 2008-04-11 06:47:40
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Zami pisze:
    > Niby ktroych? Od roku kozystam i wszystkie sa autoryzowane, chyba ze zrobisz
    > przelew zdefiniowany.
    O tym właśnie piszę - sorry, ale nie jestem masochistą, aby ręcznie
    wklepywać za każdym razem dane odbiorcy przelewu. Z resztą po to
    wymyślono bazę odbiorców przelewu, aby tego nie robić. A więc
    definiujemy np. zakład energetyczny, spółdzielnie mieszkaniową, TV
    cyfrową, inne firmy.

    Przelewy do tych wszystkich odbiorców nie są autoryzowane w żaden
    dodatkowy sposób, zabezpieczone tylko hasłem, które można wykraść. I co
    nam z tego, że potencjalny złodziej nie zdobędzie tych pieniędzy skoro
    roześle je do zdefiniowanych odbiorców. Ktoś zdaje sobie sprawę ile
    potrwa i ile będzie kosztować odzyskanie tych pieniędzy?

  • 28. Data: 2008-04-11 07:08:43
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Radek Wroclawski pisze:
> [...]
    > roześle je do zdefiniowanych odbiorców. Ktoś zdaje sobie sprawę ile
    > potrwa i ile będzie kosztować odzyskanie tych pieniędzy?
    1. Ale tam *sam* decydujesz co ma być dodatkowo potwierdzone. No i
    jednak jest to przelew do kogoś o kim wiesz. W ing ktoś ci wejdzie na
    konto, przeleje na konto słupa i szukaj wiatru w polu.

    2. Jest w mBanku coś co się nazywa "wykonaj ponownie"
    3. A flaga "czy potwierdzać" to by sie faktycznie przydała. (W
    Multibanku jest"
    KJ

  • 29. Data: 2008-04-11 11:01:13
    Temat: A może coś konkretniej?
    Od: " bosman" <m...@g...pl>

    Ostatni założyłem sobie Konto Direct w ING tylko po to, żeby mieć kartę
    Maestro z chipem, przydatną w różnych sytuacjach za granicą. Główne konto
    mam w mBanku.
    Czy ktoś mógłby podać mi wady tego konta i tej karty? Miał ktoś z tym jakieś
    problemy? Na razie korzystam z konta normalnie, płace kartą i nie mam
    problemów. Ale na pewno nie o wszystkim wiem. Jedyną rzeczą ,która mnie
    wkurza to błędne daty transakcji kartowych w systemie transakcyjnym - zawsze
    są takie same, jak data księgowania (co nie jest prawdą). Na moje pytanie,
    dlaczego tak jest, dostałem od banku odpowiedź, że to specyfika ich systemu
    transakcyjnego i że jak chcę poznać prawidłową datę transakcji to muszę...
    zadzwonić do banku i zapytać. Tutaj ręce mi opadły, ale da się z tym żyć
    (swoją drogą czy świadome podawanie nieprawdziwych danych w
    dokumentach/wyciągach to nie przestępstwo?).

  • 30. Data: 2008-05-19 11:52:16
    Temat: moge sobie popatrzec...
    Od: "INGklient" <i...@g...pl>

    Z dniem dzisiejszym ING uniemozliwil wykonaywanie m.in. przelewow przez
    internet dla osob nie posiadajacych komorki.

    Place comiesieczna niemala oplate za ROR i co dostaje w zamian - kopa w d..e.
    Od ponad szesciu lat uzywalem elektronicznych form przelewu w ING; zdaje, ze
    sie to powinno nazywac 'staly klient'... a nazywa sie 'glupek i nawiniak'.

    ZDECYDOWANIE UNIKAC ING