  • 1. Data: 2008-04-03 11:20:10
    Temat: ING Bank - najgorszy bank; zdecydowanie odradzam
    Od: " ingklient" <i...@g...pl>

    Mam jak najgorsze doswiadczenia z ING Bank.

    Od 18.05.2008 OBOWIAZKOWO wprowdsza zmiane metody autoryzacji uzytkownikow
    ING BankOnLine - mozesz sie poddac albo SPADAC - nie ma wyboru. PIETNUJE
    ZMUSZANIE wieloletnich uzytkownikow ING BankOnLine do tego typu praktyk.

    Zalosny jest brak elastycznosci Banku wobec wieloletnich klientow. Z jednej
    strony proponuje sie 'Zlote karty' z a drugiej kopie.

    ING BankOnLine, HaloŚląski

  • 2. Data: 2008-04-03 15:28:57
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik " ingklient"
> [...]
    > PIETNUJE
    > ZMUSZANIE wieloletnich uzytkownikow ING BankOnLine do tego typu

    ja zrozumialem ze chodzi o autoryzacje transakcji
    a poniewaz transakcji nie robie - uzywam dostepu internetowego jako
    podgladu
    stanu kart przedplaconych i OKO - wiec wezme na przeczekanie

    Zobaczymy czy sie u mnie cos zmieni po 18 maja
    *** blad ***

  • 3. Data: 2008-04-03 21:14:15
    Temat: ING Bank - unikac
    Od: "ING Bank - unikac" <i...@g...pl>

    Zupelnie bez sensu.... ten ING Bank, ING BankOnLine i HaloŚląski.
    Wlasnych reklam nie ogladali?

  • 4. Data: 2008-04-03 22:20:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " ingklient" ft2eh9$lre$...@i...gazeta.pl

    > Zalosny jest brak elastycznosci Banku wobec wieloletnich klientow. Z jednej
    > strony proponuje sie 'Zlote karty' z a drugiej kopie.

    Miałem tam konto 9 lat i z wielką ulgą wypowiedziałem im niedawno
    umowę o kartę. :) Teraz już mnie z nimi wiążą tylko wspomnienia. :)
    (dobre sprzed 9 lat; straszliwe z minionego roku; różne z pozostałych
    lat) Czuję się chyba tak, jak eNeRDowczyk demonstracyjnie wyrzucający
    nalepkę DDR ze swego trabanta, :) czyli: BMW jeszcze nie mam, ale i kuli
    u nogi już nie mam. :) BTW BMW -- tania jest u nich gwarancja, bo przez
    5 lat leją oleje i wkładają filtry za freeko, podczas gdy inni nie
    zawsze potrafią się zdecydować, czy gwarancja **cokolwiek** obejmuje. :)
    No i tani jest w eksploatacji. Ma tylko jedną (choć poważną) wadę:
    BMW 3 jest (; jakby droższy ;) od Golfa czy Focusa. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 5. Data: 2008-04-04 12:05:07
    Od: "Ladnie to brzmi" <i...@g...pl>

    Cytuje:
    "Zawsze z wielką uwagą analizujemy wypowiedzi naszych Klientów. Każdy taki
    sygnał jest dla nas niezmiernie cenny i ważny. Dokładamy wszelkich starań aby
    nasza oferta spełniała oczekiwania Klientów.

    Z poważaniem
    ING Bank Śląski S.A.
    "

    Ladnie to brzmi w mailu.

  • 6. Data: 2008-04-04 23:59:49
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > Zalosny jest brak elastycznosci Banku wobec wieloletnich klientow. Z
    > jednej

    Bardzo ciekawy jest ich system tzw. online.
    Dokonałem przelewu z konta Direct na konto Karty kredytowej - spłata
    zadłużenia w czwartek wieczorem.
    Komunikat - operacja zosatnie dokonana w najbliższym dniu roboczym czy jakoś
    tak.
    W rzeczywistości przelew wykonany został (zdjęto z konta Direct) w piątek.
    Natomast konto KK zosatło uznane dopiero w poniedziałek a zaktualizowane
    informacje o zadłużeniu KK pojawiły sie w pon. wieczorem:(

    Tragedia.
    Odradzam wszystkim konto w ING i KK w tym banku - chyba, że komus to nie
    przeszkadza ...

  • 7. Data: 2008-04-05 01:42:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JerzyR" 47f6c0ef$...@n...home.net.pl

> [...]
    > Natomast konto KK zosatło uznane dopiero w poniedziałek a zaktualizowane
    > informacje o zadłużeniu KK pojawiły sie w pon. wieczorem:(

    U mnie też przelew z mego konta w ich banku (konto kosztowało
    6 złotych miesięcznie) na moją kartę w ich banku trwał kilka
    dni roboczych. Konto i karta były widoczne po zalogowaniu.

    -=-

    W mBanku przelew z mego na nie mój, ale też w mBanku trwa chwilę.
    W Polbanku przelew z mego na nie mój też trwa chwilę, o ile w ogóle
    dojdzie do skutku. :)

    Przelewy z banku do banku czasami idą tak szybko, że **chyba** można
    przelać dwa razy w ciągu jednego dnia. (bank0 --> bank1 --> bank2)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 8. Data: 2008-04-05 08:31:12
    Od: " byl sobie najgorszy BANK ING" <i...@g...pl>

    Cytuje:
    "W odpowiedzi na Pana maila uprzejmie informuję, iż zgodnie
    z regulaminem Bank zastrzega sobie prawo odmowy wykonania lub
    wprowadzenia dodatkowych ograniczeń i zabezpieczeń w stosunku
    do dyspozycji składanych poprzez systemy bankowości elektr."

    Jak za komuny... albo jestes 'za' albo 'spieprzaj dziadu'.

    ING Bank, ING BankOnLine, HaloŚląski

  • 10. Data: 2008-04-06 20:04:44
    Temat: Re: mozesz 'szanowny' kliencie pocalowac ING w ....
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " nie ma jak regulamin..." ftacit$9q6$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > wprowadzenia dodatkowych ograniczeń i zabezpieczeń w stosunku
    > do dyspozycji składanych poprzez systemy bankowości elektr. "

    Czyli mogą nie wykonać Twojej dyspozycji spłacenia karty bez
    jakiegokolwiek racjonalnego powodu, po czym buchnąć Cię po
    kieszeni za nieterminową spłatę? :)

    To się im chwali. ;) Nie ma to jak marketing i umiejętność
    radzenia sobie w trudnych realiach polskiego życia. ;)

    --