  • 1. Data: 2008-04-03 07:00:52
    Temat: Eurobank - prowizja za sprawdzenie salda we wlasnym bankomacie
    Od: "Zami" <z...@o...pl>

    Witam

    Nie uważacie Państwo (klienci Eurobanku) że pobieranie prowizji 1zl za
    sprawdzenie salda w bankomacie EUROBANKU to "lekkie" zdzierstwo?
    Nigdzie sie z tym nie spotkałem. Jest to dla mnie kurska nieprawdopodobne.
    Wyslalem juz moja opinie do Banku. Odpsiali, że zoastała przekazana do
    odpowiedniego departamentu. Ale jak znam zycie gdzies zaginie....

    Zami

  • 2. Data: 2008-04-03 07:13:03
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Zami napisał(a):

    > Nie uważacie Państwo (klienci Eurobanku) że pobieranie prowizji 1zl za
    > sprawdzenie salda w bankomacie EUROBANKU to "lekkie" zdzierstwo?

    Uważamy. W bzwbk też tak jest. Obejściem tego problemu (w przypadku
    bzwbk) jest wypłacenie dowolnej kwoty. Na potwierdzeniu z bankomatu jest
    napisane ile jeszcze zostało na koncie.

    Karol

  • 3. Data: 2008-04-03 08:47:17
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    > Uważamy. W bzwbk też tak jest. Obejściem tego problemu (w przypadku
    > bzwbk) jest wypłacenie dowolnej kwoty. Na potwierdzeniu z bankomatu jest

> [...]

    W Eurobanku na slipie z wypłaty bank NIE podaje salda konta!
    Bezpłatnie stan konta można za to sprawdzić we wpłatomacie ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2008-04-04 09:20:59
    Od: "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl>

> [...]
    > Wyslalem juz moja opinie do Banku. Odpsiali, że zoastała przekazana do
    > odpowiedniego departamentu. Ale jak znam zycie gdzies zaginie....
    A w Polbanku nie ma takiej pozycji nawet w cenniku :-)
    Można narzekać na Polbank ale przynajmniej ich TOiP jest przejrzyste i
    nie ma róznych ciekawych pozycji takich jak wspomniane sprawdzanie salda
    Spotkałem sie z opłatą za sprawdzenie salda w
    Deutsche Bank salda ale tylko w obcych bankomatach

  • 5. Data: 2008-04-04 11:44:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "LW" ft4rtt$rqq$...@i...gazeta.pl

    > A w Polbanku nie ma takiej pozycji nawet w cenniku :-)
    > Można narzekać na Polbank ale przynajmniej ich TOiP jest przejrzyste

    Jest przejrzysta. Wygląda to tak, jakby im mocno zależało na klientach.
    Ale chyba nie zależy, skoro strona WWW tak smutna :) a bankomaty świętują
    przy byle okazji i wpłaty księgują z opóźnieniem.

    > i nie ma róznych ciekawych pozycji

    Nie ma.

    > takich jak wspomniane sprawdzanie salda
    > Spotkałem sie z opłatą za sprawdzenie salda w
    > Deutsche Bank salda ale tylko w obcych bankomatach

    Postscriptum -- ciekawe, do ilu teraz podniosą oprocentowanie? :)
    Mogliby też wprowadzić dzienną kapitalizację i pozwolić na
    otwieranie wielu rachunków oszczędzających. :)

    No... I tę stronę mogliby poprawić. :)
    Mogliby też wprowadzić kody SMS i zrezygnować z katów certyfi. ;)
    (ponoć kaci i katownie nie są już modne) ;)

    --

  • 6. Data: 2008-04-04 18:05:49
    Od: "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl>

    > Jest przejrzysta. Wygląda to tak, jakby im mocno zależało na klientach.
    > Ale chyba nie zależy, skoro strona WWW tak smutna :) a bankomaty świętują
    > przy byle okazji i wpłaty księgują z opóźnieniem.
    No strona jest taka sobie, nie jest moze szczytem przejrzystosci choć i tak
    lepsza niz CITI
    SOA #332 - dziwne u mnie kasa sie od razu po wpłacie pojawiała na koncie
    (wpłacałem w godzinach wieczornych) :-)