  • 1. Data: 2008-04-03 09:47:50
    Temat: Certyfikaty bezpieczeństwa w sieci
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Ostatnio ciągle pojawiają mi się alarmy o nieaktualnych certyfikatach stron
    banków. Czasem chodzi o serwery reklam umieszczenych na stronach bankowych,
    ale czasem, np. dzisiaj, Mozilla krzyczy, że Multi skończył się certyfikat
    - też tak macie, czy tylko u mnie takie cuda?

    T.

  • 2. Data: 2008-04-03 11:13:39
    Temat: Re: Certyfikaty bezpieczeństwa w sieci
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 03 Apr 2008 11:47:50 +0200, Tomasz Nowicki napisał(a):

> [...]
    > bankowych, ale czasem, np. dzisiaj, Mozilla krzyczy, że Multi skończył
    > się certyfikat - też tak macie, czy tylko u mnie takie cuda?

    Certyfikat dla strony moj.multibank.pl mają ważny do 04/03/2009 także
    radziłbym sprawdzić pożądnie raczej swój komputer.

    Xenocide

  • 3. Data: 2008-04-03 13:07:31
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 3 Kwi, 13:13, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

> [...]
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough

    Mozilla odrzuca mi dzis wszelkie certyfikowane strony. Oczywiscie po
    zaakceptowaniu ze mimo wszystko wchodze i psrawdzeniu podaje ze daty
    wygasniecia nie podano.

  • 4. Data: 2008-04-04 14:57:56
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Thu, 3 Apr 2008 06:07:31 -0700 (PDT), SzalonyKapelusznik napisał(a):

    > Mozilla odrzuca mi dzis wszelkie certyfikowane strony. Oczywiscie po
    > zaakceptowaniu ze mimo wszystko wchodze i psrawdzeniu podaje ze daty
    > wygasniecia nie podano.

    Albo coś jest nie tak z Mozillą, albo nie wiem...
    Ale IE też w ten sposób cuduje. Komp mam obstawiony różnymi cerberami,
    firewall sprzętowy - ale może coś przeciekło i miesza. Tylko że nie
    słyszałem o takim robalu, co to na certyfikaty wybrzydza :\

    T.