  • 11. Data: 2003-03-06 07:53:50
    Temat: Re: millenet - pochwala :)
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik " Kay"

    > W takim razie dlaczego ja moge sobie ustawic na 15 a ty tylko na 10???

    moj blad - faktycznie daje sie ustawic na 15 minut
    myslalem ze jak zmienialem to dalem sobie max czas ale musialo mi sie cos
    pomerdac - faktem jest ze przy standardowym ustawieniu na 3 minuty to mozna
    bylo wscieklicy dostac, bo sie sam rozlaczal
    *** blad ***

  • 12. Data: 2003-03-06 13:10:57
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Musze przyznac ze maja fajnych ludzi ktorzy odpowiadaja na maile - nie
    tylko
    > suche odpowiedzi - oby tak dalej!!!

    To ja tez sie przylacze do pochwal.
    Na zadane pytanie dzis przed poludniem:

    Chcialem zapytac dlaczego Millenet nie daje mozliwosci przelewania srodków
    z rachunku Millennium Extra na Unikonto, gdy w druga strone jest taka
    mozliwosc (co jest zrozumiale). (...)

    Otrzymalem odpowiedz:

    Panie Grzegorzu,

    Dziękujemy za zgłoszenie niedogodności dotyczącej przelewów między własnymi
    rachunkami. Jednak pragnę Pana poinformować, że taka możliwość zostanie z
    pewnością udostępniona. Przepraszamy za utrudnienia.

    Do mnie napisal pan Paweł B.
    Taka reakcja sprawia, ze moj optymizm wzrasta znaczaco. Tak trzymac :o)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl