  • 11. Data: 2003-12-24 18:26:20
    Temat: Re: mbank nie przestrzega terminów..
    Od: "sas" <s...@p...pl>

    >Macie jakieś pomysły?
    >
    >Czy Dział Umów istenije (może tylko w matrixie)
    >Adam Krakowczyk

    Ludzie, ale Wy wszyscy macie cierpliwość do tego banku! Podziwiam Was. Ja
    nauczyłem się jednego, że dla ludzi wymagających nieco kultury i poszanowania
    klienta mBank nie jest żadnym partnerem. Przecież oni Was ładują za Wasze
    własne pieniądze w bambuko. Potwierdziło się w moim przypadku stwierdzenie, że
    tanie mięso psy jedzą. Ludzie lecą na tandetę jak muchy na lep. Darmowe konto
    a za to obsługa pod zdechłym azorkiem. Coś okropnego. Ja jestem tam od trzech
    miesięcy i te 3 miesiące to jeden wielki koszmar. Wynoszę się stamtąd.
    Z pozdrowieniami dla wszystkich cierpliwych
    SAS
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 12. Data: 2003-12-25 00:33:52
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sas" napisał:

    | Darmowe konto a za to obsługa pod zdechłym azorkiem.

    Hmm. Ale jaka obsługa? Przecież to się obsługuje samodzielnie. Ja swój
    rachunek obsługuję od prawie 3 lat samodzielnie i jestem ze swojej obsługi
    zadowolony, a nawet bardzo zadowolony :-)

    | Coś okropnego. Ja jestem tam od trzech miesięcy i te 3
    | miesiące to jeden wielki koszmar. Wynoszę się stamtąd.

    Widać wolisz, jak pani za Ciebie wklepuje cyferki i przybija stempelek na
    karteczce.

    Pozdr.,

  • 13. Data: 2003-12-29 21:25:11
    Od: Krystek <k...@e...pl_>

    Jarosław Łysio napisał:

    [ciach]
> [...]
    > potwierdzeniem odbioru nie ma wpływu na szybkość rozpatrzenia sprawy, no bo
    > dlaczego miałoby mieć?
    > mBank pracuje pewnie tak, że wszystkie sprawy rozpatruje po kolei, a że
    > spraw jest dużo - czas oczekiwania czasem się wydłuża.
    > Lepiej więc moim zdaniem wysyłać zwykłym listem priorytetowym (do 20g 1,80
    > zł)- przyjdzie do mBanku następnego dnia roboczego i po odczekaniu w kolejce
    > zostanie rozpatrzone.
    > Przypominam też fakt, że w niektórych sprawach moralnie uzasadnione :-) jest
    > przesłanie listu do mBanku z opłatą przerzuconą na adresata. Jednak uważam,

    Taaa, tylko trzeba kolekcjonować te ichnie kopertki ;-)

    Pozdrawiam,

    K.

  • 14. Data: 2003-12-29 23:15:59
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krystek" napisał:

    | Taaa, tylko trzeba kolekcjonować te ichnie kopertki ;-)

    Wystarczy zapamiętać z którego dnia i z jaką jednostką organizacyjną PP
    zawarta jest umowa, żeby wiedzieć jak oznaczyć własną kopertę, gdy
    mBankowych kopert zabraknie :-P

    Pozdr.,

  • 15. Data: 2003-12-30 17:55:31
    Od: Krystek <k...@e...pl_>

    JŁ napisał:
    > Wystarczy zapamiętać z którego dnia i z jaką jednostką organizacyjną PP
    > zawarta jest umowa, żeby wiedzieć jak oznaczyć własną kopertę, gdy
    > mBankowych kopert zabraknie :-P

    Sprytne. Trzeba będzie przypatrzeć się tym drukowanym "znaczkom" na
    bezpłatnych kopertach ;-)

    Pozdrawiam,

    K.