  • 1. Data: 2003-12-23 08:59:18
    Temat: umowa hipoteczna
    Od: "marek" <b...@i...pl>

    cześć
    jestem na etapie załatwiania kredytu hipotecznego w BPH
    chciałbym na spokojnie przeczytać taką umowę
    czy wiecie gdzie mogę taką umowę zdobyć w internecie
    DZIĘKUJĘ
    MAREK

  • 2. Data: 2003-12-23 12:52:10
    Temat: Re: umowa hipoteczna
    Od: "Tomasz Bogacz" <t...@k...chip.pl>

> [...]
    > chciałbym na spokojnie przeczytać taką umowę
    > czy wiecie gdzie mogę taką umowę zdobyć w internecie

    Nie sadze abys gdziekolwiek znalazl w internecie. Taka umowe mozesz sobie na
    spokojnie poczytac w domu. Zanim sam nie uruchomisz pierwszej transzy
    kredytu umowa do niczego Cie nie zobowiazuje. Poza tym BPH dosc jasno
    formuluje umowy, w przeciwienstwie np. do GEBM, gdzie jest masa haczykow i
    calosc chyba specjalnie jest sformulowana tak, aby jak najmniej z niej
    rozumiec.

    TB

  • 3. Data: 2003-12-23 20:48:39
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 23 Dec 2003 13:52:10 +0100, "Tomasz Bogacz"
    <t...@k...chip.pl> wrote:

> [...]
    >formuluje umowy, w przeciwienstwie np. do GEBM, gdzie jest masa haczykow i
    >calosc chyba specjalnie jest sformulowana tak, aby jak najmniej z niej

    nie wiem o czym piszesz. mam umowe z GE i jest dla mnie jasna i
    czytelna. nie znajduje zadnych haczykow.
    aha, i dostalem ja do domu PRZED podpisaniem, abym mogl spokojnie
    przeczytac i wyjasnic ewentualne watpliwosci.

    PG

  • 4. Data: 2003-12-29 10:18:24
    Od: "Tomasz Bogacz" <t...@k...chip.pl>

    > nie wiem o czym piszesz. mam umowe z GE i jest dla mnie jasna i
    > czytelna. nie znajduje zadnych haczykow.
    > aha, i dostalem ja do domu PRZED podpisaniem, abym mogl spokojnie
    > przeczytac i wyjasnic ewentualne watpliwosci.

    Ta, ktora mi zaproponowali do podpisania byla napisana tak, ze nie wiele z
    niej rozumialem i nie wiele potrafil wyjasnic ich doradca kredytowy. Moglem
    ja oczywiscie zabrac do domu i spokojnie przeczytac przed podpisaniem i tak
    tez zrobilem, ale podpisalem korzystniejsza z BPH.

    TB