  • 1. Data: 2003-12-23 10:07:07
    Temat: Fundusze inwest. - akcji? - co robić
    Od: ulapod <u...@w...pl>

    POwiedzcie mi jak to jest:
    Kiedy zapłacę podatek od zysku w TFI (fundusze akcji i hybrydowe)?
    Mam trochę jednostek na koncie w mbanku i nie mam pojecia co mam robić!

    _ czy juz 1 stycznia zapłacę po sprzedaży podatek od zysku?

    - Jesli tak to czy radzicie sprzedać je przed końcem roku by uniknąc podatku
    (jesli tak to kiedy zlozyc zlecenie?)

    - Czy po prostu trzymać dalej? (mam 70% w F. Akcji a 30% w TFI)

    Pomózcie nieobeznanej w sprawach finansowych kobiecie. Licze na Was.

    pozdrawiam
    --

    ULa

    usuń BEZ_TYCH_LITER pisząc do mnie

  • 2. Data: 2003-12-23 12:20:24
    Temat: Re: Fundusze inwest. - akcji? - co robić
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "ulapod"
    > Kiedy zapłacę podatek od zysku w TFI (fundusze akcji i hybrydowe)?

    Przy umorzeniu albo konwersji jednostek, czyli przy zamianie na gotówkę albo
    jednostki innego funduszu.

    > - czy juz 1 stycznia zapłacę po sprzedaży podatek od zysku?
    > - Jesli tak to czy radzicie sprzedać je przed końcem roku by uniknąc podatku
    > (jesli tak to kiedy zlozyc zlecenie?)

    To bez znaczenia, podatek od jednostek kupionych w tym roku zapłacisz tak
    czy owak, w tym albo przyszłym roku.

    Bogdan B.