  • 1. Data: 2003-12-23 12:37:36
    Temat: [VC] ksero czy oryginal ?
    Od: "seb" <a...@a...pl>

    Witam!

    Czy bank, który ma mi wydac VC na podstawie wyciagu z poprzedniej karty ma
    prawo zabrac mi oryginaly tychze wyciagów? To przeciez moj dokument...

    Seb

  • 2. Data: 2003-12-23 16:45:07
    Temat: Re: [VC] ksero czy oryginal ?
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "seb" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Czy bank, który ma mi wydac VC na podstawie wyciagu z poprzedniej karty ma
    > prawo zabrac mi oryginaly tychze wyciagów? To przeciez moj dokument...

    Czy tym bankiem jest Rajfi? :-D W BPH PBK kserowali sobie i brali kopie.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-12-23 17:25:57
    Od: "seb" <a...@a...pl>

    > Czy tym bankiem jest Rajfi? :-D

    Ano :)

    > W BPH PBK kserowali sobie i brali kopie.

    A do mnie nie chca sie odezwac... Jeszcze troche poczekam wobec tego.

    Thnx

    Seb

  • 4. Data: 2003-12-23 17:28:54
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Ano :)

    Mi wczoraj pani tez w Rajfim zabrala orginaly ale sama zaproponowala ze mi
    da ich ksero na wszelki wypadek. Dziwna polityke maja - nie wierza
    pracownikom ktorzy przujmuja dokumenty? W sumie powinni zrobic ksero dla
    siebie i po sprawie.

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2003-12-23 19:25:17
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-23 18:25, Użytkownik seb napisał:

    > A do mnie nie chca sie odezwac... Jeszcze troche poczekam wobec tego.

    W jakim sensie?:)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 6. Data: 2003-12-24 17:40:03
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)

    >Czy tym bankiem jest Rajfi? :-D W BPH PBK kserowali sobie i brali
    kopie.

    Może maja nadzieje, ze dzieki temu klient nie wykorzysta tych samych
    wyciagow do uzyskania kolejnej KK w innym banku. Bo kopia z pieczatka za
    zgodnosc z Rajfiego może już wygladac podejzanie :).
    Mi tez wyciagi zabrali. A czy maja prawo ? Mysle ze tak. W koncu dajesz
    im te wyciagi dobrowolnie, sila nikt do wnioskowania o KK na icjh
    podstawie nie zmusza :).

    --
    Wojciech Frabiński
    w...@a...net.pl

  • 7. Data: 2003-12-24 21:44:16
    Od: j...@p...onet.pl

    > Może maja nadzieje, ze dzieki temu klient nie wykorzysta tych samych
    > wyciagow do uzyskania kolejnej KK w innym banku. Bo kopia z pieczatka za
    > zgodnosc z Rajfiego może już wygladac podejzanie :).

    Dzis pani oddzwonila w sprawie wniosku, jak powiedzialem ze rezygnuje z
    aplikowania o karte to powiedziala ze odesle mi wyciagi :)

    --
    JaKi