  • 1. Data: 2003-12-23 10:11:11
    Temat: [VWBank] moje przejścia
    Od: "ArNolD+" <n...@d...spamerow.pl>

    Witam

    Wszystkim narzekającym na mBank dedykuję moje przejścia z VWbankiem -
    zakładałem konto, co trwało ponad 45 dni (bez popędzania).
    Jak już dostałem cały wielki pakiet startowy, kartę i inne śmieci okazało
    się że wszystko jedt dobrze, poza tym że nigdzie nie napisali że trzeba
    aktywować token!
    Aktywowanie tokena i karty (przy okazji) trwało 20 minut (na szczęście numer
    bezpłatny) i jeden dzień - oczekiwanie na aktywacje tokena (i karty).
    Ulotka informacyjna z mapą menu Teledirect jest dla mnie niejasna - do menu
    transakcyjnego przechodziny po wybraniu opcji "Informacja o rachunku i
    zlecenie operacji" - logiczne nie ma co.

    To tyle narzekań, może dalej będzie lepiej...

    pozdrawiam i wesołych świąt ;-)
    Andrzej