  • 1. Data: 2003-12-23 12:00:42
    Temat: mbank nie przestrzega terminów..
    Od: "Krakman" <a...@p...wp.pl>

    Wiem że się powtarzam ale ta sprawa mnie strasznie wk..wia
    Od 3 tygodni czekam na zarejestrowanie skanów dowodów osobistych, termin wg.
    mlini to 3 dni powinny wystarczyć. Ksero które wysłałem w listopadzie nie
    dotarło.
    Składałem skargi ponaglenia i nic...
    Macie jakieś pomysły?

    Czy Dział Umów istenije (może tylko w matrixie)
    Adam Krakowczyk

  • 2. Data: 2003-12-23 12:21:15
    Temat: Re: mbank nie przestrzega terminów..
    Od: "EmBaS" <e...@u...op.pl>

    Użytkownik "Krakman" <a...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wg.
    > mlini to 3 dni powinny wystarczyć. Ksero które wysłałem w listopadzie nie

    Ja wysłałem do nich ksero mojego dowodu (po jego wymianie) z prośbą o
    aktualizację moich danych osobowych. Wysłałem list priorytetem i
    .......................... dopiero aktualizacja danych nastąpiła po 3
    tygodniach. Już miałem wysyłać ponownie kserokopię listem poleconym ale na
    drugi dzień zadzwoniła do mnie babka z informacją że już wszystko jest OK.
    Więc chyba nie pozostaje nic innego jak uzbroić się w cierpliwość i czekać.
    mBank jest OK ale jeśli nie trzeba się z nimi kontaktować :-)

  • 3. Data: 2003-12-23 12:23:49
    Od: "slovek" <s...@t...pl>

    czekaj :)

    zlozylem wniosek o KO 17 listopada ...
    Juz mam potwierdzenie, ze przyznali ...
    w 2 miechach chyba sie zmieszcze ...
    :)
    ;)

    slovek

  • 4. Data: 2003-12-23 12:28:02
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Krakman"
    > Wiem że się powtarzam ale ta sprawa mnie strasznie wk..wia
    > Składałem skargi ponaglenia i nic...
    > Macie jakieś pomysły?

    Ponawiać wysyłki pocztą, najlepiej polecony z potwierdzeniem odbioru.
    Wiadomo wtedy że dotarło, kiedy dotarło a czasem nawet da się przeczytać
    kto potwierdził odbiór.
    Za którymś razem rura się przetka.
    Niestety zakładanie konta jak wszystkie operacje z udziałem ludzi w mBanku
    wymagają wiele cierpliwości i wyrozumiałości. Nie jest to procedura dla klientów
    którym się spieszy.

    Bogdan B.

  • 5. Data: 2003-12-23 15:22:45
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Bogdan B. napisał:

> [...]
    > wymagają wiele cierpliwości i wyrozumiałości. Nie jest to procedura dla klientów

    A kazdy polecony z potwierdzeniem odbioru to ze 3 lub 4 zl. Razy kilka,
    to juz Inteligo tansze sie robi. :-P

    MSPANC,
    Bartol

  • 6. Data: 2003-12-23 15:36:21
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    > A kazdy polecony z potwierdzeniem odbioru to ze 3 lub 4 zl. Razy kilka,
    > to juz Inteligo tansze sie robi. :-P

    5,40 z tego, co pamiętam.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2003-12-23 17:24:18
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski"
    > Użytkownik "Bartol Partol"
    >
    > 5,40 z tego, co pamiętam.

    5,30 zł - mam kilka potwierdzeń w szufladzie ;-)

    Bogdan B.

  • 8. Data: 2003-12-23 19:12:57
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." napisał:

    | 5,30 zł - mam kilka potwierdzeń w szufladzie ;-)

    Powiem tak. Opłata zależy od masy listu i jego kategorii.
    Opłata zasadnicza za list do 20g to 1,20 zł (ekonomiczny) lub 1,80 zł
    priorytetowy.
    Do tego dochodzi:
    opłata za traktowanie listu jako poleconego 2,20 zł,
    i za potwierdzenie odbioru 1,90 zł.

    Z tego wniosek, że najlżejszy list polecony z potwierdzeniem odbioru w
    obrocie krajowym kosztuje: 5,30 zł (ekonomiczny) lub 5,90 zł (priorytetowy).

    Co do meritum to uważam, że przesłanie czegokolwiek do mBanku poleconym za
    potwierdzeniem odbioru nie ma wpływu na szybkość rozpatrzenia sprawy, no bo
    dlaczego miałoby mieć?
    mBank pracuje pewnie tak, że wszystkie sprawy rozpatruje po kolei, a że
    spraw jest dużo - czas oczekiwania czasem się wydłuża.
    Lepiej więc moim zdaniem wysyłać zwykłym listem priorytetowym (do 20g 1,80
    zł)- przyjdzie do mBanku następnego dnia roboczego i po odczekaniu w kolejce
    zostanie rozpatrzone.
    Przypominam też fakt, że w niektórych sprawach moralnie uzasadnione :-) jest
    przesłanie listu do mBanku z opłatą przerzuconą na adresata. Jednak uważam,
    że nie należy nadużywać tej możliwości.

    Pozdr.,

  • 9. Data: 2003-12-23 19:22:36
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krakman" napisał:

    | Od 3 tygodni czekam na zarejestrowanie skanów dowodów osobistych

    ZTCW procedura zakładania rachunku w mBanku nie przewiduje przesyłania i
    rejestrowania skanów (jeśli wysłałeś skan mejlem). Należy przesłać
    kserokopię dokumentu.

    | Ksero które wysłałem w listopadzie nie dotarło.

    Mogło zginąć w drodze pocztowej albo w mBanku :)

    | Macie jakieś pomysły?

    Wyślij ksero dowodu osobistego pocztą. Po tygodniu umowa powinna zostać
    zarejestrowana a konto w pełni aktywowane. I zamów też listę haseł
    jednorazowych, żebyś za moment się znów nie wściekał.

    Pozdr.,

  • 10. Data: 2003-12-24 07:03:09
    Od: "Krakman" <a...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bsa4mf$r5v$1@zeus.polsl.gliwice.pl...
    > ZTCW procedura zakładania rachunku w mBanku nie przewiduje przesyłania i
    > rejestrowania skanów (jeśli wysłałeś skan mejlem). Należy przesłać
    > kserokopię dokumentu.

    Rachunek jest założony (niestety przy odsyłaniu umowy nie dołączyłem ksera
    d.o.) przesłałem go dzień później. potem po miesiącu dowiedziałem się że nie
    dotarły ksera i mlinia powiedział żeby przesłać skany dok. to będzie
    najpewniejsze i najszybsze rozwiązanie. Więc tak zrobiłem i od razu
    przedzwoniłem dowiedziałem się że skany są czytelne i w ogóle ok. i mam
    czekać aż dziął umów zarejestruje je. i czekam już 3 tygodnie. (telefonuje
    codzieńnie i słysze to samo że dział umoów ma dużo pracy itp.....)