  • 71. Data: 2004-05-04 07:59:27
    Temat: Re: mbank -> US
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Mon, 03 May 2004 17:43:56 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >A co mnie to obchodzi co im się skończyło albo co się rozpoczęło?
    >mbank podaje terminy sesji i ma się ich trzymać.

    Gdzie podaje?

    >Swoją drogą niezły bank, skoro o 11:00 już przetwarza dane na godzinę bodajże
    >16...

    Znaczy piszesz o BPH?

    >Nie używam tej tandety, ale jak pamiętam, to jakoś lepiej to działało niż w
    >mbanku.

    To w którym banku godzina zamknięcia przelewów na daną sesję jest
    znana?
    --
    ___________ (R)

  • 72. Data: 2004-05-04 07:59:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Mon, 03 May 2004 19:13:26 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >Obserwacja grupy, a przynajmniej postów tych użytkowników, którzy korzystają z
    >obu banków, pozwala jasno wyrobić sobie opinię.

    Która brzmi - interface mBanku jest wygodny dla niemal całej grupy za
    wyjatkiem Radosława Popławskiego.
    --
    ___________ (R)

  • 73. Data: 2004-05-04 10:30:44
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    vpw <v...@p...onet.pl> wrote:

    > mnie malo interesuje zludzenie. Jesli pojde na poczte i zrobie przelew
    > pocztowy o godzinie 23 to pieniadze sa uznawane za wplacone w dniu ktory
    > widnieje na stempelku. A to, ze dojda za tydzien nie jest moja sprawa.

    Nie chcę Cię martwić, ale w większości przypadków ktoś Cię okrutnie
    okłamał...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 74. Data: 2004-05-04 12:17:46
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> writes:

    > Nie chcę Cię martwić, ale w większości przypadków ktoś Cię okrutnie
    > okłamał...

    Ale w przypadku wplat do Urzedu Skarbowego (patrz Subject:) jest chyba
    wlasnie tak...

    MJ

  • 75. Data: 2004-05-04 13:38:38
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    3 May 2004 22:47:20 GMT, w <X...@2...180.128.20>, "Rafal
    'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał(-a):

    > Lol :) James Bond z Ciebie

    Hackuję cudzy komputer i loguję się, Jamesie Błądzie. ROTFL :).

  • 76. Data: 2004-05-04 13:39:41
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 3 May 2004 19:55:59 +0000 (UTC), w <0t4096a3aai2e33n3e8%sal@hell.hell.pl>,
    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(-a):

    > Moich chamskich? Rotfl. Żałosny jesteś.

    Ale przynajmniej nie męczę durnymi pytaniami ludzi, którzy zadają (zbyt) proste
    pytania.

    > Czas chyba najwyższy odkurzyć KF-a.

    Zdecydowanie.

  • 77. Data: 2004-05-04 13:40:28
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 3 May 2004 22:13:54 +0200, w <c769al$1te$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Bogdan
    B." <b...@h...pl> napisał(-a):

    > Powiem Ci to tak: z lektury grupy w ciągu powiedzmy ostatniego roku (albo
    > dwóch, jeżeli wolisz) nie wynika że większość użytkowników woli interfejs
    > banku X od banku Y.
    > Za X Y podstaw sobie dowolne banki.

    Wiem, umiejętność obserwacji to trudne zadanie...

  • 78. Data: 2004-05-04 13:41:16
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 04 May 2004 09:59:28 +0200, w
    <s...@4...com>, Adam Płaszczyca
    <t...@o...pulapka-org.pl> napisał(-a):

    > Która brzmi - interface mBanku jest wygodny dla niemal całej grupy za
    > wyjatkiem Radosława Popławskiego.

    Wiem, umiejętność obserwacji to trudne zadanie... (Ctrl+C,Ctrl+V)

  • 79. Data: 2004-05-04 13:42:33
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 03 May 2004 22:53:06 +0200, w <c76bkb$8bb$1@nemesis.news.tpi.pl>, david
    <d...@N...o2.pl> napisał(-a):

    > zawsze jedenasta może być też w nocy, więc przyjmując że przelew był
    > zlecany o 23:00 a VW go przyjął z dniem zlecenia wnioskuję j.w.

    A na dodatek mógł być zlecony w innej strefie czasowej i w zasadzie mogło być
    już po 24:00... lol ;)

  • 80. Data: 2004-05-04 13:45:14
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 03 May 2004 22:55:59 +0200, w <c76bpm$8bb$2@nemesis.news.tpi.pl>, david
    <d...@N...o2.pl> napisał(-a):

    > jakoś dziwnie nikt z tego wątku nie popiera twoich wypowiedzi ... hmmm
    > ciekawe dlaczego .... może dlatego że bradzisz ?!?!?! podobnie jak w
    > innych wątkach ...

    Jak na razie to widzę tu tylko twoje bredzenie... co post to co innego.

    Wróć jak w końcu się zdecydujesz czy autor wątku kłamał czy nie -- na razie co
    chwila zmieniasz zdanie. Trudno dyskutuje się z kimś, kto co drugi post zmienia
    zdanie.