  • 61. Data: 2004-05-03 19:40:50
    Temat: Re: mbank -> US
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 3 May 2004 19:08:36 +0000 (UTC), w <1t40969874i1f3an3e8%sal@hell.hell.pl>,
    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(-a):

    > To ja powtórzę, bo zdaje się nie rozumiesz. Możesz podać urla do wyniku
    > badań dotyczących tej materii?
    > (i proszę, abyś się choć odrobinę wysilił w swojej odpowiedzi ponad to, co
    > już zaprezentowałeś)

    A może tak sam byś się trochę wysilił się i przypomniał sobie / przejrzał
    archiwum? Wiem, wiem, nie chce się... lepiej żeby ktoś to zrobił.
    Ale jest jeden problem -- nie mam ochoty nikogo wyręczać.

  • 62. Data: 2004-05-03 19:46:07
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 03 May 2004 20:44:52 +0200, w <c76440$h6n$1@nemesis.news.tpi.pl>, david
    <d...@N...o2.pl> napisał(-a):

    > to może odpowiesz mi na pytanie - skąd masz pewność że autor wątku:
    > 1. nie kłamał
    > 2. wpisując godzinę popełnił błąd i zamiast 14 wstukał 11

    Ja nie mam żadnej pewności, dlatego w ogóle nie odpisywałem mu.

    Przypominam, że to ty założyłeś, że jest to normalne, iż przelew złożony o g.
    11 nie jest w stanie opuścić mBanku w ten sam dzień.

    Cytuję:
    "w tym że mBank w przeciwieństwie do VW nie daje złudzenia że przelew
    wyjdzie jeszcze w kwietniu? jeżeli to dla Ciebie danie d... to gratuluję!"

    Nie widziałem, żebyś gdziekolwiek wątpił w jego prawdomówność.

    > zlecam wiele przelewów przez mBank i NIGDY nie zdarzyło mi się by system
    > odrzucał przelew jeżeli jeszcze nie są zakończone sesje wychodzące, więc
    > jakoś autorowi nie wierzę

    Co? Na jakiej podstawie miałby ten przelew _odrzucić_ ?

  • 63. Data: 2004-05-03 19:55:58
    Od: KrKo <x...@u...wp.pl>

    Kamil Jonca wrote:

    >Dnia Mon, 03 May 2004 21:13:23 +0200,
    >osoba podpisana: KrKo <x...@u...wp.pl>

    >Co takiego ????
    >W mbanku jeśli zlecisz zlecisz przelew 30 kwietnia o 23:59 do datę
    >operacji będziesz miał _30_KWIETNIA_. Nie wydrukujesz sobiejedynie
    >potwierdzenia przelewu.
    >Chyba, że rozmawiamy o czymś innym.
    >
    >KJ

    OK! Po konsultacji odszczekuję ... :-)

    Rachunek jest obciążany jest z właściwą datą a przelew trafia do
    oczekujących z datą nastęnej sesji.
    Podatkowo nie można się przyczepić ...

  • 64. Data: 2004-05-03 19:55:59
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Radosław Popławski <r...@a...net.pl> wrote:

    > Wiesz, twoje zdania po chamskich popisach na pl.news.czytniki nie bardzo mnie
    > interesuje...

    Moich chamskich? Rotfl. Żałosny jesteś.
    Czas chyba najwyższy odkurzyć KF-a.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 65. Data: 2004-05-03 19:59:50
    Od: " S.T." <n...@W...gazeta.pl>

    KrKo <x...@u...wp.pl> napisał(a):

    > Nie czytałeś co napisałem...
    > Ale nie w mBanku, d..kom nie chciało się zrobić osobnej obsługi tego
    > typu przelewów i robią klientowi "niedźwiedzią" przysługę przestawiając
    > datę wykonania płatności.
    >
    > 04-05-2004 TO JEST PO TERMINIE czy ty tego nie zauważyłeś.
    > Inni nie robią takich "numerów", przynajmniej wiedzą co tu jest garane

    KrKo co Ty wiesz o ...
    mBanku?

    Od zawsze była tam możliwość wyboru czy konto ma być obciążone
    z datą bieżącą nawet o 23:59 czy z przyszłą,
    zdarzało mi się już płacić podatki dosłownie za 5 dwunasta (PM)
    Nie wierzę, by ostatnio zlikwidowano tą funkcjonalność.
    A Wy to toczycie bezsensowną dyskusję o dupie Maryni,
    nie widząc, ze to Marynia (vpw) był dupa, bo zapewne
    podatek będzie miał zapłacony 2x i z mBanku i z VW
    (pisał że zatwierdził przelew, a nie wspomniał o jego anulowaniu ;-))

  • 66. Data: 2004-05-03 20:13:54
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Radosław Popławski wrote:

    > A może tak sam byś się trochę wysilił się i przypomniał sobie /
    > przejrzał archiwum? Wiem, wiem, nie chce się... lepiej żeby ktoś to
    > zrobił.

    Powiem Ci to tak: z lektury grupy w ciągu powiedzmy ostatniego roku (albo
    dwóch, jeżeli wolisz) nie wynika że większość użytkowników woli interfejs
    banku X od banku Y.
    Za X Y podstaw sobie dowolne banki.

    > Ale jest jeden problem -- nie mam ochoty nikogo wyręczać.

    I rozsądnie dyskutować też nie.
    Gadajmy sobie zdrowi - Radosław Popławski swoje wie!
    Nudne to, idę spać.

    pozdrawiam,
    Bogdan B.

  • 67. Data: 2004-05-03 20:53:06
    Od: david <d...@N...o2.pl>

> [...]
    > wyjdzie jeszcze w kwietniu? jeżeli to dla Ciebie danie d... to gratuluję!"
    >
    > Nie widziałem, żebyś gdziekolwiek wątpił w jego prawdomówność.

    zawsze jedenasta może być też w nocy, więc przyjmując że przelew był
    zlecany o 23:00 a VW go przyjął z dniem zlecenia wnioskuję j.w.

    > Co? Na jakiej podstawie miałby ten przelew _odrzucić_ ?

    "odrzucić" realizację jego w dniu zlecenia, czyli że nie wyszedłby on z
    banku tego samego dnia, tylko najbliższą sesją dnia następnego

  • 68. Data: 2004-05-03 20:55:59
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > Radek Popławski, w przeciwieństwie do jakiegoś anomina davida,

    a może jeszcze chcesz mój pesel ???

    nie bredzi jak
    > on (jak david, gdybyś i tego nie zrozumiał).

    jakoś dziwnie nikt z tego wątku nie popiera twoich wypowiedzi ... hmmm
    ciekawe dlaczego .... może dlatego że bradzisz ?!?!?! podobnie jak w
    innych wątkach ...

  • 69. Data: 2004-05-03 21:20:10
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    ok, dla mnie EOT

  • 70. Data: 2004-05-03 22:47:20
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    r...@a...net.pl news:i6vc90l4tdrauflhorm2dmionro14br5rb@4ax.com

    > hasła do
    >
    > Nie muszę. Pamięta przeglądarka. Tylko, miszczu, nie zawsze się loguję z
    > własnego komputera/konta.

    Lol :) James Bond z Ciebie

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,