  • 21. Data: 2003-03-30 19:29:09
    Temat: Re: [mbank] Oddziały :-)
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    > A to ciekawe... kiedys jak milem rachunek w handlobanku, to odrazu
    > po zlozeniu koperty do bankomatu pieniadze byly widoczne na
    > koncie.

    O ile ja pamiętam, to od razu wchodziły na saldo rachunku (czyli
    np. liczyly się do odsetek) ale do czasu sprawdzenia koperty były
    zablokowane (czyli nie można ich było wypłacić). A na sprawdzenie
    czasem trzeba było te dwa dni poczekać.

    Jak jest teraz nie wiem, po fuzji zrobiłem Citi pa-pa...

    --
    ( Marcin Kasperski | Most of the bad things that can happen to a project )
    ( http://www.mk.w.pl | are the result of miscommunication. (Booch) )

  • 22. Data: 2003-03-30 19:31:15
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > No pewnie w koncu citi daje taaaaaki wysoki procent na ror ;-)) To nic ze
    > zlikwidowali prawie wszystkie kasy w ex oddzialach Handlo, zawsze mozna
    wplacac
    > w bankomatach i czekac trzy dni. Faktycznie nie jest źle ;-))

    Daje % na ROR podobne do innych bankow w Polsce. Nie jest instytucja
    charykatywna. BTW - w ilu to kasy zlikwidowalo? Prawie wszytskie - hmm to ja
    jakos trafiam na ta marna resztke w ktorych nie zlikwidowali - cholerka
    jakis farciarz jestem :)

    --
    JaKi

  • 23. Data: 2003-03-30 19:33:11
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał w wiadomości

    > Nigdy nie widziales kolejki do bankomatu?
    > A jak to bedzie jedyna mozliwosc bezprowizyjnego wplacenia kasy na konto w
    > calym miescie to pewnie beda kolejki.

    W miejscowosciach turystycznych to widzialem :) A IMHO ludzie raczej
    wyplacaja a nie wplacaja :)

    --
    JaKi

  • 24. Data: 2003-03-30 21:09:28
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:87adfc64ca.fsf@pitagoras.odkryta.local...

    > Jak jest teraz nie wiem, po fuzji zrobiłem Citi pa-pa...

    Jest bez zmian

    --
    JaKi

  • 25. Data: 2003-03-31 00:14:45
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> writes:

    > Trzyma ale i odseki daje od tego :) wiec nie jest zle :)

    A te odsetki to ile wynosza?

    Lokate mozna z tego zalozyc?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 26. Data: 2003-03-31 06:17:55
    Od: "k.b" <K...@w...PF.PL>

    > Jedno z dwóch:
    > a) albo mBank przestaje być "bankiem wirtualnym"
    > b) albo nigdy nie był "pierwszym wirtualnym"
    A może jest 3 droga
    " mBank to nie tylko korzystna oferta finansowa dla ludzi akceptujących
    bankowość elektroniczną "
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Od pewnego czasu lansują tę wersję.

  • 27. Data: 2003-03-31 06:26:18
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,1398470.htm

    No, to maja zagwozdke z nazwa...
    "mPunkt" juz zajety...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 28. Data: 2003-03-31 08:15:52
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    JaKi wrote:

    > Wplacam do bankomatu i deklaruje powiedzmy 1000 zl, a do kopert wkladam 100
    > zl, srodki mi sie robia dostepne ide do kolejnego i wyplacam ten 1000
    > zadeklarowany. A jeszcze jak otworze konto na jakiegos osobnika od ktorego
    > otrzymalem na chwilke dowod ?
    >
    > Chodzi wlasnie o to czy sa one dostepne po przeliczeniu czy od razu po
    > zadeklarowaniu.

    Z własnoocznego oblookania tego bankomatu oraz rozmowy z mPanią wynika
    niezbicie, że koperty depozytowe nie będą miały zastosowania. Będziemy
    karmić bankomat pieniążkami, on je będzie sobie sprawdzał, te które mu
    się nie spodobają wyrzuci przez specjalną dziurkę, a resztę od ręki
    zaksięguje na rachunku.
    BTW, można wpłacać gotówkę także na rachunki, do których nie mamy karty,
    wystarczy podać 26 cyfrowy numer rachunku. Czyli ktoś będzie mógł
    wpłacić na nasz rachunek:-))

    pzdr

    Tomek

  • 29. Data: 2003-03-31 09:08:04
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

    > Ciekawe czy pieniadze beda sie pojawialy i beda blokowane na kilka dni tak
    > jak ma to miejsce w Citku

    Citi blokuje pieniadze wplacone u doradcy? Kurcze mam tam konto od 2 lat i
    zawsze wpalcam tam pieniadze, by darmowo przelac platnosc za wszelkie
    rachunki (a jest ich sporo) i nigdy nic mi nie blokowali.

  • 30. Data: 2003-03-31 09:23:22
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > No, to maja zagwozdke z nazwa...