  • 11. Data: 2003-03-30 16:27:09
    Temat: Re: [mbank] Oddziały :-)
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message
    news:b6740h$lfd$1@news.onet.pl...

    > Od czasu Handlo widac tylko zmiany na gorsze.

    handlobank to historia, teraz porownywac mozemy tylko na tle tego co sie
    obecnie dzieje, np. postepowania PKO BP, Pekao i kilku innych bankow.

    > A mozna tymi pieniedzmi dysponowac ? ;P

    Oczywiscie, ze mozna. Po sprawdzeniu zawartosci koperty przez bank.

    > Z tym ze "porzadna" to sie nie zgodze ;P Oszukańcza to i owszem, ale
    porządna to
    > w żadnym wypadku. Oczywiscie to jest _moje_ zdanie ;-)

    Witku, coraz czescie zdarzaja Ci sie klopoty z doborem slow. Jakos nie
    zauwazylem, zeby kogokolwiek oszukiwal. A jesli tak by sie stalo to zawsze
    istnieje mozliwosc skorzystania z odpowiednich drog prawnych. Bezpodstawne
    ostarzanie kogokolwiek nie jest fair.

    Maciej

  • 12. Data: 2003-03-30 16:30:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > No pewnie w koncu citi daje taaaaaki wysoki procent na ror ;-)) To nic ze
    > zlikwidowali prawie wszystkie kasy w ex oddzialach Handlo, zawsze mozna
    wplacac
    > w bankomatach i czekac trzy dni. Faktycznie nie jest źle ;-))

    A moze sprawdz najpierw w ilu oddzialach nie mozna dokonywac operacji
    gotowkowych. Czekamy na statystyki ;).

    Maciej

  • 13. Data: 2003-03-30 16:48:11
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > To czemu maja byc do niego kolejki? :) do humanoida to i owszem by sie
    > zrobila kolejka nim by przyjal pieniadze - ale do bankomatu? :)

    Nigdy nie widziales kolejki do bankomatu?
    A jak to bedzie jedyna mozliwosc bezprowizyjnego wplacenia kasy na konto w
    calym miescie to pewnie beda kolejki.
    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 14. Data: 2003-03-30 16:49:28
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,1398470.htm

    Jedno z dwóch:
    a) albo mBank przestaje być "bankiem wirtualnym"
    b) albo nigdy nie był "pierwszym wirtualnym"

    Ciekawe, którą opcję wybiorą marketingowcy ;-)

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 15. Data: 2003-03-30 16:50:09
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał

    > A moze sprawdz najpierw w ilu oddzialach nie mozna dokonywac operacji
    > gotowkowych. Czekamy na statystyki ;).

    Jak zamykalem konto (niedawno) to w moim miescie byly tylko dwa takie oddzialy.
    Jeśli masz jakies nowe informacje to moze sie podziel ;-), chetnie sie dowiem,
    ze citi wycofal sie z tych bezsensownych oddzialow kredytowych.

  • 16. Data: 2003-03-30 17:05:15
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał:

> [...]
    > istnieje mozliwosc skorzystania z odpowiednich drog prawnych. Bezpodstawne

    Napisalem ze to jest moje zdanie -byc moze moze subiektywne- ale mimo to obawiam
    sie ze nie jest odosobnione. Nikogo nie oskarzam tylko wyrazam moja opinie. Nie
    zamierzam tez z Toba dyskutowac o tym, czy jest to uprawniona opinia, bowiem nie
    jestes obiektywny. Kropka i EOT.

  • 17. Data: 2003-03-30 17:15:38
    Temat: [mbank] Oddziały :-)
    Od: Glenn <g...@g...pl>

    http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,1398470.htm

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 18. Data: 2003-03-30 17:29:02
    Od: Glenn <g...@g...pl>

    JaKi wrote:

    > Ciekawe czy pieniadze beda sie pojawialy i beda blokowane na kilka dni tak
    > jak ma to miejsce w Citku czy beda odrazu dostepne - jesli to drugie to
    > mBank sie moze szybko przejechac ;)

    A możesz wyjaśnić na czym to "przejechanie" ma polegać?
    Ciekawe kiedy taki kiosk pojawi się we Wrocku, bo kafejki mbankowej jakoś
    nie możemy się doczekać ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 19. Data: 2003-03-30 17:43:09
    Od: Glenn <g...@g...pl>

    JaKi wrote:

    > Chyba ten pan/pani na tych kilku metrach raczej nie bedzie mial kasy :-/

    Bankomat depozytowy ma być

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 20. Data: 2003-03-30 19:05:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    opinie. Nie
    > zamierzam tez z Toba dyskutowac o tym, czy jest to uprawniona opinia,

    Hehe... chyba nie jestem mniej obiektywny niz Ty :).

    Maciej