  • 31. Data: 2003-03-31 15:00:31
    Temat: Re: [mbank] Oddziały :-)
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisal w wiadomosci

    Jak wplacisz *** **** ****k to tak

    --
    JaKi

  • 32. Data: 2003-03-31 15:01:41
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Vei" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b690l7$s2i$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Citi blokuje pieniadze wplacone u doradcy? Kurcze mam tam konto od 2 lat i
    > zawsze wpalcam tam pieniadze, by darmowo przelac platnosc za wszelkie
    > rachunki (a jest ich sporo) i nigdy nic mi nie blokowali.

    Wypadalo dokladnie przeczytac post - mowa jest o wplacie w bankomacie.

    --
    JaKi

  • 33. Data: 2003-03-31 15:22:51
    Od: m...@o...pl

    > Z własnoocznego oblookania tego bankomatu oraz rozmowy z mPanią wynika
    > niezbicie, że koperty depozytowe nie będą miały zastosowania. Będziemy
    > karmić bankomat pieniążkami, on je będzie sobie sprawdzał, te które mu
    > się nie spodobają wyrzuci przez specjalną dziurkę, a resztę od ręki
    > zaksięguje na rachunku.
    > BTW, można wpłacać gotówkę także na rachunki, do których nie mamy karty,
    > wystarczy podać 26 cyfrowy numer rachunku. Czyli ktoś będzie mógł
    > wpłacić na nasz rachunek:-))

    Nie lubię Citibanku (może dlatego, że za długo miałem z nim do czynienia: przed
    fuzją miałem konto zarówno w handlobanku jak i w Citi. Citibankowe
    zlikwidowałem, a po roku... nastąpiła fuzja. Wyobrażacie sobie moje
    zdegustowanie? ;-)
    Tym niemniej miał on coś takiego na długo przed mBankiem. W Warszawie (najpierw
    przy Senatorskiej, później przy Puławskiej) stała wrzutnia, do której wrzucało
    się pieniądze luzem (bez koperty). I można tam było wpłacić na swoje konto lub
    na cudze... Niestety, któregoś dnia wrzutnia z całym ładunkiem została
    wyniesiona przez złodziei. Kamery nic nie zarejestrowały...

    m23m