  • 1. Data: 2003-03-30 15:27:19
    Temat: Re: [mbank] Oddziały :-)
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b671ot$8pl$1@inews.gazeta.pl...
    > http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,1398470.htm

    Fajne ale

    Ważną funkcją "punktu" mBanku jest możliwość wpłacania pieniędzy na konto
    bez prowizji (pojawiają się na koncie natychmiast).

    Ciekawe czy pieniadze beda sie pojawialy i beda blokowane na kilka dni tak
    jak ma to miejsce w Citku czy beda odrazu dostepne - jesli to drugie to
    mBank sie moze szybko przejechac ;)

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2003-03-30 15:27:46
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,1398470.htm

    Juz widze jakie beda tam kolejki do wplacania :)))))))

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 3. Data: 2003-03-30 15:36:29
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > A możesz wyjaśnić na czym to "przejechanie" ma polegać?

    No właśnie ;P
    Depozyty w bankomatach pkobp sa opróżniane codziennie, a co za tym idzie
    pieniadze sa nastepnego dnia na koncie i jakos sie nie przejechal na tym.... To
    citek trzyma kase 3 dni.

  • 4. Data: 2003-03-30 15:37:05
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał w wiadomości

    > Juz widze jakie beda tam kolejki do wplacania :)))))))

    Chyba ten pan/pani na tych kilku metrach raczej nie bedzie mial kasy :-/

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2003-03-30 15:41:09
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > A możesz wyjaśnić na czym to "przejechanie" ma polegać?
    > Ciekawe kiedy taki kiosk pojawi się we Wrocku, bo kafejki mbankowej jakoś
    > nie możemy się doczekać ;)

    Wplacam do bankomatu i deklaruje powiedzmy 1000 zl, a do kopert wkladam 100
    zl, srodki mi sie robia dostepne ide do kolejnego i wyplacam ten 1000
    zadeklarowany. A jeszcze jak otworze konto na jakiegos osobnika od ktorego
    otrzymalem na chwilke dowod ?

    Chodzi wlasnie o to czy sa one dostepne po przeliczeniu czy od razu po
    zadeklarowaniu.

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2003-03-30 15:45:35
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message

    > Depozyty w bankomatach pkobp sa opróżniane codziennie, a co za tym idzie
    > pieniadze sa nastepnego dnia na koncie i jakos sie nie przejechal na
    tym.... To
    > citek trzyma kase 3 dni.

    A to ciekawe... kiedys jak milem rachunek w handlobanku, to odrazu po
    zlozeniu koperty do bankomatu pieniadze byly widoczne na koncie. Twierdzisz,
    ze cos sie zmienilo i teraz sa 'trzymane' przez bank??? Ja bym skladal
    reklamacje. Niech oddaja odsetki. Nie powinno byc z tym problemow, bo w
    koncu to duza, porzadna instytucje miedzynarodowa :).

    Maciej

  • 7. Data: 2003-03-30 15:49:22
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Bankomat depozytowy ma być

    To czemu maja byc do niego kolejki? :) do humanoida to i owszem by sie
    zrobila kolejka nim by przyjal pieniadze - ale do bankomatu? :)

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2003-03-30 15:50:11
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    > citek trzyma kase 3 dni.

    Trzyma ale i odseki daje od tego :) wiec nie jest zle :)

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2003-03-30 15:52:36
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał:

    > A to ciekawe... kiedys jak milem rachunek w handlobanku, to odrazu po
    > zlozeniu koperty do bankomatu pieniadze byly widoczne na koncie. Twierdzisz,
    > ze cos sie zmienilo i teraz sa 'trzymane' przez bank???

    Od czasu Handlo widac tylko zmiany na gorsze.

    > Ja bym skladal
    > reklamacje. Niech oddaja odsetki.

    A mozna tymi pieniedzmi dysponowac ? ;P

    > Nie powinno byc z tym problemow, bo w
    > koncu to duza, porzadna instytucje miedzynarodowa :).

    Z tym ze "porzadna" to sie nie zgodze ;P Oszukańcza to i owszem, ale porządna to
    w żadnym wypadku. Oczywiscie to jest _moje_ zdanie ;-)

  • 10. Data: 2003-03-30 16:02:31
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał:
    > Trzyma ale i odseki daje od tego :) wiec nie jest zle :)

    No pewnie w koncu citi daje taaaaaki wysoki procent na ror ;-)) To nic ze
    zlikwidowali prawie wszystkie kasy w ex oddzialach Handlo, zawsze mozna wplacac
    w bankomatach i czekac trzy dni. Faktycznie nie jest źle ;-))