  • 1. Data: 2003-03-30 14:37:35
    Temat: mbank i lukas...
    Od: "ToXsT" <t...@w...pl>

    zamierzam zalozyc sobie e-konto w lukasie aby moc przelewac pezprowizyjnie
    kase do mbanku za posrednictwem lukasa. teraz nie wiem czy jest sens
    posiadac konto w mbanku jezeli na koncie beda raczej male sumki i nie za
    duzy procent a podobna obsluga jest jak w mbanku. i chodzi jeszcze o
    minimalna wyplate w bankomatach bez prowizji lukasa...

  • 2. Data: 2003-03-30 16:10:55
    Temat: Re: mbank i lukas...
    Od: "Lukas" <t...@o...pl>

    Ja mam tu i tam
    Lukas Bank nie oferuje tylu ciekawych usług co mBank
    np. karta do płacenia w internecie
    a poza ty co miesiąc dopisują odsetki
    czego nie robi Lukas bank
    i ma wyzsze oprocentowanie
    poza tym możesz korzystac z wap np. poprze gprs

    a jesli sie zdecyjesz na mBank to załóż z mojego linka
    http://www.bankier.pl/sp/tombaj8872

  • 3. Data: 2003-03-30 21:04:41
    Od: "ToXsT" <t...@w...pl>

> [...]
    > czego nie robi Lukas bank
    > i ma wyzsze oprocentowanie
    > poza tym możesz korzystac z wap np. poprze gprs

    wiec jednak zostaje z mbankiem i zakladam dodatkowo w lukasie:)

    > a jesli sie zdecyjesz na mBank to załóż z mojego linka
    > http://www.bankier.pl/sp/tombaj8872

    dzieki juz mam:)

  • 4. Data: 2003-03-31 05:34:39
    Od: p...@p...onet.pl

    > Ja mam tu i tam
    > Lukas Bank nie oferuje tylu ciekawych usług co mBank
    > np. karta do płacenia w internecie

    Ale jak nie będziesz korzystał z takiej karty, to mbanku nie potrzebujesz.

    > a poza ty co miesiąc dopisują odsetki
    > czego nie robi Lukas bank
    > i ma wyzsze oprocentowanie

    Dla niewielkich kwot roznice są niezauważalne.

    > poza tym możesz korzystac z wap np. poprze gprs

    Za to musisz płacić.

    Kilka lat temu otworzyłem sobie konto w mbanku. Po ogłoszeniu przez lukas,
    że mogę wypłacać gratis pieniądze z Euronetu i BZWBK otworzyłem e-pro i w
    zasadzie na ekoncie saldo mam od kilku miesięcy zerowe. Nie widzę potrzeby
    trzymania pieniędzy w obydwóch bankach jednocześnie.

    Piotrek