  • 1. Data: 2004-01-20 11:29:32
    Temat: [mbank] Jest prowizja w supermarkecie funduszy.
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    Niestety, dziś zobaczyłem, że jest prowizja. Skasowali mnie za zakup
    SEB4 4 grosze ;)). Naprawde dziwne, bo pare funduszy już nabywałem i
    zawsze kwota transakcji zgadzała się z wartością rejestru po
    transakcji, a tu nie ;(. To niby tylko 4 grosze, ale zawsze jakaś
    prowizja, domyślam się, że wynika to pewnie z kursu i dzielenia kwoty
    przez kurs, z tym, że specjalnie nabywałem jednostki za pełne
    złotówki, a tu taki zonk ;), wcześniej jak nabywałem za kwoty z
    groszami to problemu nie było ... a jak wygląda to u Was ?

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 2. Data: 2004-01-20 11:30:14
    Temat: Re: [mbank] Jest prowizja w supermarkecie funduszy.
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    0...@4...com,
    Dentarg <d...@i...com>:
> [...]
    > złotówki, a tu taki zonk ;), wcześniej jak nabywałem za kwoty z
    > groszami to problemu nie było ... a jak wygląda to u Was ?

    Zaokraglenia, dawno opisane. Nawet w FAQ jest "Gdzie sa moje 3 grosze"

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-01-20 11:39:28
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > a jak wygląda to u Was ?

    Musieli zabrać komuś to co dodali mi w czerwcu :-)
    Statystycznie to wychodzi na zero.
    Kupujesz nie określoną ilość jednostek, tylko jednostki za określoną kwotę.
    Taki ficzer. IMO nie ma tu winy banku, ani TFI.

    Jacek

  • 4. Data: 2004-01-20 20:21:35
    Od: "l:e.h" <l...@...pl>

    "Jacek" <j...@p...onet.pl> skribis:

    >Musieli zabrać komuś to co dodali mi w czerwcu :-)
    >Statystycznie to wychodzi na zero.
    >Kupujesz nie określoną ilość jednostek, tylko jednostki za określoną kwotę.
    >Taki ficzer. IMO nie ma tu winy banku, ani TFI.

    Powinni niewykorzystane pieniadze zwrocic... to tak jakbym poszedl do
    sklepu, kupil 10 deko ciastek na wage, pani odwazylaby 9,98 bo dokladniej
    nie moze i skasowala mnie za pelne 10.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    }} Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej) {{
    {{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/ }}

  • 5. Data: 2004-01-20 20:36:18
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Tue, 20 Jan 2004 21:21:35 +0100, "l:e.h"
    <l...@...pl> wrote:

    >Powinni niewykorzystane pieniadze zwrocic... to tak jakbym poszedl do
    >sklepu, kupil 10 deko ciastek na wage, pani odwazylaby 9,98 bo dokladniej
    >nie moze i skasowala mnie za pelne 10.

    Szczególnie, że sobie perfidnie zaokrąglili ... we wcześniejszych
    zleceniach zakupi, zawsze liczba jednostek była liczona do 6 miejsca
    po przecinku, a tu przy zakupie SEB4 policzyli mi do 3 miejsca po
    przecinku i stąd ta różnica między kwotą zakupu, a wartością rejestru
    po transakcji ... lipa, wydaje mi się, że zależy to od funduszu ...

    pzdr,
    Dentarg

  • 6. Data: 2004-01-20 22:50:37
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Jan 2004 21:21:35 +0100,
    osoba podpisana: l:e.h <l...@...pl>
    napisała:
    > "Jacek" <j...@p...onet.pl> skribis:

    > Powinni niewykorzystane pieniadze zwrocic... to tak jakbym poszedl do
    > sklepu, kupil 10 deko ciastek na wage, pani odwazylaby 9,98 bo dokladniej
    > nie moze i skasowala mnie za pelne 10.

    A co powinni zrobić w sytuacji jaką miałem kiedyś z Citi ?
    Wpłaciłem 100, na r-ku miałem 100,04

    KJ

    --
    poisoned coffee, n.:
    Grounds for divorce.

  • 7. Data: 2004-01-21 07:50:33
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On 20 Jan 2004 22:50:37 GMT, Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>
    wrote:

    >A co powinni zrobić w sytuacji jaką miałem kiedyś z Citi ?
    >Wpłaciłem 100, na r-ku miałem 100,04
    Powinieneś oddać mi te 4 grosze, bo mi je SEB zabrał :)).

    pzdr,
    Dentarg

  • 8. Data: 2004-01-21 22:55:47
    Od: "l:e.h" <l...@...pl>

    Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> skribis:

    >A co powinni zrobić w sytuacji jaką miałem kiedyś z Citi ?
    >Wpłaciłem 100, na r-ku miałem 100,04

    Odebrac sobie te 4 gr jak bedziesz wyplacal :)

    Pozdrawiam, Leh.