  • 1. Data: 2004-01-20 12:04:01
    Temat: bph i przelewy
    Od: "sailnet" <s...@o...pl>

    czy wychodza wam przelewy z bph, ja wyslalem przelew dzisiaj rano i do tej
    pory lezy niezaksiegowany, to samo z przychodzacymi, wyslalem kase do siebie
    na konto w czwartek (15.01) i jeszcze nie doszla, rowniez, nie moge wydrukowac
    wtornikow z historii operacji... wogole lipa..:( moge sie tylko zalogowac i
    reszta chodzi jak by to byla wersja demonstracyjna - moge sobie poklikac ale
    efektow nie widac... :(

  • 2. Data: 2004-01-20 12:10:07
    Temat: Re: bph i przelewy
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > reszta chodzi jak by to byla wersja demonstracyjna - moge sobie poklikac ale

    Przelew wysłany dzisiaj przed południem jest już w mBanku.
    Może to wina banku odbiorcy?

    PS.
    A nie mogłeś tak podłączyć się do kilku(nastu?) istniejących wątków (Ty i
    wszyscy następni narzekający [po części słusznie] na nowego Sez@ma)?

  • 3. Data: 2004-01-20 12:19:41
    Od: "sailnet" <s...@o...pl>

    > Przelew wysłany dzisiaj przed południem jest już w mBanku.
    > Może to wina banku odbiorcy?

    Tak sie dziwnie sklada, ze tez wyslalem do mBanku bo chcialem z tamtad robic
    przelewy w zwiazku z "migracja" Sezamu i ciagle sie nie moge doczekac na
    zaksiegowanie (on nawet nie wyszedl z BPH). Dwa tygodnie bylem w BPH i
    specjalnie, zeby nie miec problemow zlikwidowalem stary sezam i zalozylem nowy
    wiec tym bardziej jestem wpieniony. Ciekawy jestem ile to potrwa

    > PS.
    > A nie mogłeś tak podłączyć się do kilku(nastu?) istniejących wątków (Ty i
    > wszyscy następni narzekający [po części słusznie] na nowego Sez@ma)?

    przepraszam, nie przegladnalem listy...

  • 4. Data: 2004-01-20 12:25:32
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > specjalnie, zeby nie miec problemow zlikwidowalem stary sezam i zalozylem nowy
    > wiec tym bardziej jestem wpieniony. Ciekawy jestem ile to potrwa

    A ja poczekałem aż mnie zmigrują i pieniądze już mam :-)
    A tak poważnie, to działa to bardzo niestabilnie. Mam nadzieję, że już wkrótce
    się ustabilizuje.

    > przepraszam, nie przegladnalem listy...

    Mnie tam nie musisz przepraszać, ale podejrzewam, że niezainteresowani już
    rzygają Sez@mem i BPHPBK.

    Jacek

  • 5. Data: 2004-01-20 13:05:21
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "sailnet" napisał:
    > wogole lipa..:( moge sie tylko zalogowac i
    > reszta chodzi jak by to byla wersja demonstracyjna - moge sobie poklikac
    > ale efektow nie widac... :(

    Efektów możesz nie widzieć, bo po zalogowaniu się do Sez@ma jesteś w
    systemie off-line, ale o tym cicho, bo to tajemnica.

  • 6. Data: 2004-01-20 23:06:14
    Od: antekant <A...@n...net>

    sailnet wrote:
    > czy wychodza wam przelewy z bph, ja wyslalem przelew dzisiaj rano i do tej
    > pory lezy niezaksiegowany, to samo z przychodzacymi,

    [ciach]

    Wyslalem wczoraj z BPH zlotowke do siebie na Inteligo i do tej pory
    nie doszla, to skanda! Wiekszosc rzeczy w nowym systemie juz dziala, ale
    akurat z przelewami sa trudnosci. Przedtem przelew szedl z BPH najwyzej
    12 godzin, przynajmniej w przypadku wyslania do Inteligo.