  • 1. Data: 2004-01-20 10:56:02
    Temat: BPH sezam - powiadomienia
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Albo miałem wczoraj przywidzenia albo zniknęła opcja powiadomień
    mailem/SMSem dla kart kredytowych...

    Wczoraj wysłałem dwa testowe przelewy... i są w rejestrze zdarzeń jako
    "zrealizowane przez bank" zaś w historii konta - ani śladu... Żeby było
    weselej, jeden z nich w rejestrze jest raz wymieniony jako przyjęty do
    realizacji i DWA razy jako zrealizowany. Na koncie docelowym - jeden jest,
    drugiego (tego 'zrealizowanego dwa razy') brak...

    Dobrze że choć dostępne środki aktualizuje...

    O - działa powiadomienie o wejściu do sez@mu - chociaż tyle... Tylko kurtka
    gdzie powiadomienia dla karty kredytowej! Bo samą kartę w systemie pokazuje,
    można przeglądać transakcje itd...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 2. Data: 2004-01-20 23:11:48
    Temat: Re: BPH sezam - powiadomienia
    Od: "krab" <_...@k...pl>

> [...]
    kurtka
    > gdzie powiadomienia dla karty kredytowej! Bo samą kartę w systemie

    a gdzie masz te karte kredytowa ?
    bo u mnie wcielo kk na amen -sezam -> karty ?