  • 1. Data: 2004-01-20 11:29:30
    Temat: [mbank] asystent inwestycyjny
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    Czy działa Wam dobrze asystent inwestycyjny, a konkretnie zmiany w
    czasie ?

    Bo mi nie działa poprawnie ;(, a ostatnio działał. Czy była przerwa
    konserwacyjna i posypała się baza danych ? Kase mam na koncie funduszy
    inwestycyjnych w porządku (z grubsza), ale zmiany w czasie niestety
    nie uwzględniają w moim przypadku funduszy hybrydowych, które już
    sprzedałem ... dziwne ...

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 2. Data: 2004-01-20 11:30:22
    Temat: Re: [mbank] asystent inwestycyjny
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    2...@4...com,
    Dentarg <d...@i...com>:
> [...]
    > inwestycyjnych w porządku (z grubsza), ale zmiany w czasie niestety
    > nie uwzględniają w moim przypadku funduszy hybrydowych, które już

    U mnie OK.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-01-20 12:43:58
    Od: "matee" <mkups@(nospam)poczta.onet.pl>

    Witam

    "Dentarg" <d...@i...com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > inwestycyjnych w porządku (z grubsza), ale zmiany w czasie niestety
    > nie uwzględniają w moim przypadku funduszy hybrydowych, które już

    Ja to juz dawno zauwazylem. Obracam funduszami konwertujac akcji na
    pieniezne i spowrotem. Z chwila kiedy dokonam konwersji z asystenta znikaja
    mi fundusze sprzedane a na ich miejscu jest "dziura". To pewnie tez taki
    "ficzer" :)

    pozdrawiam

    Maciek

  • 4. Data: 2004-01-20 13:34:51
    Od: Dentarg <d...@i...com>

> [...]
    >mi fundusze sprzedane a na ich miejscu jest "dziura". To pewnie tez taki
    Widze, że dokładnie fundusze które konwertowałem zniknęły, akcji też
    ... ale porażka ... świetny asystent ... LOL :)). Nie uznaje konwersji
    :)).

    pzdr,
    Dentarg

  • 5. Data: 2004-01-20 22:05:24
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_>

    Dentarg wrote:

    > Widze, że dokładnie fundusze które konwertowałem zniknęły, akcji też
    > ... ale porażka ... świetny asystent ... LOL :)). Nie uznaje konwersji
    > :)).

    Niektóre konwersje uznaje, niektórych nie. Tak jakby nie pamiętał funduszy
    rynku pieniężnego i hybrydowych, jeżeli się ich pozbyło w całości. A
    akcyjne i obligacyjne pamięta chyba dobrze.

    Może taki jeden Niemiec mu dane gdzieś schował? ;-)

    --
    Pozdrówka,
    Artur

  • 6. Data: 2004-01-20 23:49:42
    Od: "Neo" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Gawryszczak" <g...@c...edu.pl._!_!_!_> napisał w
    wiadomości news:17633249.iTo86qysI2@phoenix...

    http://www.fundusze.mbank.com.pl/tab_odk.html

  • 7. Data: 2004-01-21 01:28:21
    Temat: Re: [mbank] asystent inwestycyjny [OT]
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_>

    Neo wrote:

    > http://www.fundusze.mbank.com.pl/tab_odk.html

    Owszem, pojawiają się tu pytania, na które ta linka byłaby trafną, a
    zarazem łagodną odpowiedzią ;->

    --
    Pozdrówka,
    Artur

  • 8. Data: 2004-01-21 07:50:28
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Tue, 20 Jan 2004 23:05:24 +0100, Artur Gawryszczak
    <g...@c...edu.pl._!_!_!_> wrote:

> [...]
    >akcyjne i obligacyjne pamięta chyba dobrze.
    >Może taki jeden Niemiec mu dane gdzieś schował? ;-)
    U mnie żadnej konwersji nie pamięta, ale robiłem tylko dwie:
    akcji<->pieniężny
    hybrydowy<->pieniężny

    pzdr,
    Dentarg