  • 1. Data: 2002-03-06 14:41:54
    Temat: Re: mBanku - BRE Bank
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Marcin" <b...@a...pl> wrote in message news:3c862b52@news.vogel.pl...
    > Mam konto w mBanku oraz fona w Erze, Era ma konto w BRE Banku i sie
    > zastanawiam czy przelew bedzie za friko? Jak by nie patrzec to te same
    banki
    > tylko inna nazwa...
    Czy widziales przelewy w mBanku nie za friko?

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 2. Data: 2002-03-06 14:42:59
    Temat: mBanku - BRE Bank
    Od: "Marcin" <b...@a...pl>

  • 3. Data: 2002-03-06 14:48:08
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 06, 2002 at 03:41:54PM +0100, Pedroz wrote:

    > banki
    > Czy widziales przelewy w mBanku nie za friko?

    Przez telefon a nie internet? ;-)

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-03-06 14:48:12
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    > Przez telefon a nie internet? ;-)
    Heh... No tak... :) Przez operatora - tylko po co?

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 5. Data: 2002-03-06 14:55:15
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Pedroz wrote:

    [..]
    >Czy widziales przelewy w mBanku nie za friko?

    Przez operatora ?
    KJ
    MSPANC

  • 6. Data: 2002-03-06 14:56:57
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 06, 2002 at 03:48:12PM +0100, Pedroz wrote:

    > Heh... No tak... :) Przez operatora - tylko po co?

    Bo nie wszyscy maja/chca miec internet. Bo czasem (przy duzej kwocie)
    dostajesz wlasnego mlinka/mlinke i tylko z nia gadasz - _wogole_ nie
    uzywasz internetu.

    Wszyscy chca duza kase, ale nie wszyscy chca sie wszystkiego uczyc (w
    tym wypadku "internetu").

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-03-06 15:03:53
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    > Bo nie wszyscy maja/chca miec internet. Bo czasem (przy duzej kwocie)
    > dostajesz wlasnego mlinka/mlinke i tylko z nia gadasz - _wogole_ nie
    > uzywasz internetu.
    Jaka to jest "duza kwota"?

    > Wszyscy chca duza kase, ale nie wszyscy chca sie wszystkiego uczyc (w
    > tym wypadku "internetu").
    Jakos nie wydaje mi sie, zeby osoba nie majaca kontaktu z internetem, badz
    bojaca sie internetu, miala zaufanie do banku tego typu. Ale moze to tylko
    ja jestem taki, ze jak nie zobacze, to nie uwierze :)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 8. Data: 2002-03-06 15:11:00
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 06, 2002 at 04:03:53PM +0100, Pedroz wrote:

    > Jaka to jest "duza kwota"?

    Nie wiem. Dla niektorych duza kwota to jest 1kzl dla innych 50kzl a
    dla jeszcze innych 100kzl.

    Ja uwazam ze spora kwota jest od ok. 50zkl, ale to moje zdanie.

    > Jakos nie wydaje mi sie, zeby osoba nie majaca kontaktu z internetem, badz
    > bojaca sie internetu, miala zaufanie do banku tego typu. Ale moze to tylko
    > ja jestem taki, ze jak nie zobacze, to nie uwierze :)

    Powiem tak - rozmawialem z pewnym pracownikiem pewnego banku i on mi
    wlasnie tak opisal sytuacje. Wierze, mimo ze tez nie widzialem, moj Ty
    Tomaszu.

    ;-)

    --

    --w