  • 1. Data: 2002-03-06 14:49:44
    Temat: Reklamacje mail order
    Od: "Tom" <t...@g...pl>

    Czy prawda jest, ze zgodnie z zaleceniami Visa wszystkie reklamacje
    obciazenia karty operacjami typu mail order i telephone order (i internet)
    sa zalatwiane zawsze na korzysc klienta?
    Czy ktos reklamowal takie obciazenia w polskim banku?

    Tom

  • 2. Data: 2002-03-06 15:06:29
    Temat: Re: Reklamacje mail order
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 06, 2002 at 03:49:44PM +0100, Tom wrote:

    > Czy prawda jest, ze zgodnie z zaleceniami Visa wszystkie reklamacje
    > obciazenia karty operacjami typu mail order i telephone order (i internet)
    > sa zalatwiane zawsze na korzysc klienta?

    To sa zalecenia visy dla bankow. A banki maja swoje umowy dla
    klientow.

    Odpowiedz sobie sam ;-(

    > Czy ktos reklamowal takie obciazenia w polskim banku?

    Slyszalem, acz nie ze swojego podworka. Powiedzmy ze bardzo czest z
    sukcesem, ale jeszcze czesciej z makabrycznym poslizgiem czasowym ...

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-03-06 17:43:06
    Od: p...@i...acn.waw.pl (Pawel Cichosz)

    In article <a65aip$85b$1@news.tpi.pl>,
    "Tom" <t...@g...pl> writes:
    > Czy ktos reklamowal takie obciazenia w polskim banku?

    Ja raz i moja zona tez raz, oboje w Citi. W obu przypadkach sporna kwote
    zaksiegowano natychmiast na rachunku karty natychmiast po telefonicznym
    zgloszeniu.

    Pawel