  • 51. Data: 2004-01-26 08:05:09
    Temat: Re: mBank zmiany TOiP
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:bv1e0t$n3d$2@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    >
    > jeżu - a za jakie to grzechy ?

    Taniej. Prowizja za kredyt odnawialny w Nordea Vip wynosi 0,3%, brak opłat
    za VE, darmowe bankomaty BZWBK i Nordea. Za przelewy się płaci, ale opłaty
    mogę robić choćby z VW :)

    Poza tym jest placówka, w której nigdy nie ma kolejek (na razie), w
    przeciwieństwie do Multi :)

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 52. Data: 2004-01-26 08:32:23
    Od: "Ryszard" <r...@p...com.pl_USUN_TO>

    > Szanowni Państwo,
    > od 15 lutego wprowadzamy zmiany w Taryfie Opłat i Prowizji. Sprawdź
    szczegóły.
    > http://www.mbank.com.pl/zmiany.html

    czemu mi nadal ten link nie dziala ( pisze dostep zabroniony...a nie ze nie
    ma strony)

  • 53. Data: 2004-01-26 08:53:28
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Ryszard" <r...@p...com.pl_USUN_TO> napisał w wiadomości

    > czemu mi nadal ten link nie dziala ( pisze dostep zabroniony...a nie ze
    nie
    > ma strony)

    cos kombinuja !!!!! raz dziala a raz nie !
    jak jestes bardzo niecierpliwy - do moge wyslac zrzut ekranu - (40k)

  • 54. Data: 2004-01-26 10:24:41
    Od: "~~" <j...@c...barg.sv>

    > cos kombinuja !!!!! raz dziala a raz nie !
    > jak jestes bardzo niecierpliwy - do moge wyslac zrzut ekranu - (40k)

    w pierwszym poscie wrzuciłem zawartość tej strony ;)

  • 55. Data: 2004-01-26 10:35:45
    Temat: Re: mBank zmiany TOiP (a oprocentowanie na 2.5%?)
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Pomylka ?! Moja zona miala na drugie 'Pomylka'....

    To gdzieś Ty ją znalazł ;-))) ? No chyba, że sam tak masz, ale na pierwsze
    ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 56. Data: 2004-01-26 11:03:55
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "~~" <j...@c...barg.sv> writes:

    > w pierwszym poscie wrzuciłem zawartość tej strony ;)

    To wrzuc jeszcze tabelke.

    MJ

  • 57. Data: 2004-01-26 11:52:40
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:

    > Pod warunkiem, że ktoś chce korzystać z kredytu. Gdy go to nie interesuje,
    > to konto jest bez sensu.

    Oczywiście. Nie stawiałeś żadnych warunków, więc sprostowałem ;)

    > Zresztą nawet to nie. Przy kredycie odnawialnym w wysokości 10000 zł

    Jak to nie? Przy większych kwotach kredytu i owszem się opłaca (a przecież
    kredyt odnawialny to nie jedyny typ kredytu).

    > "Zarobić" można tylko na płaconych bankowi odsetkach, bo oprocentowanie jest
    > o 0,5 pp niższe, ale to sprowadza się do korzystania z kredytu :) Czyli
    > jeśli ktoś chce mieć indywidualna obsługę, ale nie korzysta z kredytu, to
    > może tylko przepłacać.

    I owszem. Zgadzam się. Jak widać jednak plusy Aquariusa są (nie dla
    wszystkich, ale są)

    --
    Przemysław Maciuszko
    Hodowla kotów szkockich 'Z Kampinosu*PL'

  • 58. Data: 2004-01-26 12:52:06
    Od: z...@p...onet.pl

    > Użytkownik "ra|)ek" <u...@k...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zostaną ci, którzy mają co
    > zostawić. Drobnica odejdzie generować koszty gdzie indziej.

    "NIE-drobnica ma inne sposoby na lokowanie kapitału niż go trzymać w mB ;)

  • 59. Data: 2004-01-26 13:13:07
    Od: z...@p...onet.pl

    > ~~ <j...@c...barg.sv> nagryzmolił(a) w news:bv16a6$c00$1@news.onet.pl:

    > Nie masz uprawnień do oglądania tej strony
    > Może przestraszyli się reakcji??

    Ha, Ha, ale spora gromadka się nabrała na kawał :)))))))

  • 60. Data: 2004-01-26 13:13:09
    Od: z...@p...onet.pl