  • 1. Data: 2003-03-25 21:44:07
    Temat: mBank - wplaty gotowkowe i bankomaty
    Od: "Kwik" <k...@i...pl>

    wittam

    jezeli zalozylbym sobie konto w mBanku, to gdzie moge realizowac wplaty
    gotowkowe, tak zeby nie placic za przelew? Jest jakas lista oddzialow (i
    czego? BRE?)

    i jeszcze - gdzie sa bankomaty, w ktorych mozna bez prowizji wyplacac
    gotowke z mbanku?

    dziki i pozdro
    Kwik

    --
    "Zajmij sie kretowiskami, góry same sie sobą zajmą"

  • 2. Data: 2003-03-26 19:47:52
    Temat: Re: mBank - wplaty gotowkowe i bankomaty
    Od: Laik <g...@b...pl>

    Hello Kwik,
    w wiadomości <b5suet$b65$1@atlantis.news.tpi.pl> z 2003-03-25 22:44:07
    przeczytałem:

    > wittam
    >
    > jezeli zalozylbym sobie konto w mBanku, to gdzie moge realizowac wplaty
    > gotowkowe, tak zeby nie placic za przelew?

    wplaty tylko przelewem. jesli masz czesto gotowke do wplacania zaloz
    bezplatne konto uzupelniajace w jakims marmurku z darmowymi przelewami.

    --
    Laik
    Pozdrawiam słuchając: Fantômas - One Step Beyond

  • 3. Data: 2003-03-26 20:43:15
    Od: Adam Piotrowicz <lviz@::gnu.bg.univ.gda.pl>

    Kwik był łaskaw napisać:

    > jezeli zalozylbym sobie konto w mBanku, to gdzie moge realizowac
    > wplaty gotowkowe,

    Z tego co wiem to tylko przelew i wpłata na poczcie lub dowolnym banku

    > tak zeby nie placic za przelew?

    no to raczej się nie uda ...

    > Jest jakas lista
    > oddzialow (i czego? BRE?)

    podobno z założenia mBank jest czysto internetowym bankiem dlatego nie
    ma jego oddziałów (no przynajmniej nie w Gdańsku)

    > i jeszcze - gdzie sa bankomaty, w ktorych mozna bez prowizji
    > wyplacac gotowke z mbanku?

    tylko Euronet:
    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/bankomaty/index
    lista.html

    --
    Adam Piotrowicz
    lviz@::gnu.bg.univ.gda.pl

  • 4. Data: 2003-03-27 00:20:06
    Od: Marcin Kozłowski <s...@U...pl>

    Użytkownik "Kwik" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > jezeli zalozylbym sobie konto w mBanku, to gdzie moge realizowac wplaty
    > gotowkowe, tak zeby nie placic za przelew? Jest jakas lista oddzialow (i
    > czego? BRE?)

    musisz wykorzystac albo czyjes konto...
    alo zalozyc sobie w jakims banku z oddzialami jakies bezplatne konto z jak
    najtanszymi przelewami..
    ja proponuje Lukasa - takie konto internetowego, prowadzenie 0zl i przelewy
    0zl

    > i jeszcze - gdzie sa bankomaty, w ktorych mozna bez prowizji wyplacac
    > gotowke z mbanku?

    Euronet.

    pozdro
    SirmarK

  • 5. Data: 2003-03-27 02:10:42
    Od: <v...@m...iinf.polsl.gliwice.pl>

    Marcin Kozłowski <s...@u...pl> wrote:
[...]

    A nie jest przypadkiem tak że 0 zł tylko przez internet i do tego
    potrzebny jest token za 30zł/rok ?
    A bez tokena to telefon za 2zł lub w placówce 5zł?
    Tak wynika z TOiP http://lukas.pl/oferta_tabele_oplatiprowizji.asp

    Poprawcie mnie jeśli się mylę - bo mnie to też interesuje.

    mgr inż. Wojciech "LEO" Śmietański
    v...@m...iinf.polsl.gliwice.pl
    http://malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl/~vojtus

  • 6. Data: 2003-03-27 06:51:18
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    v...@m...iinf.polsl.gliwice.pl wrote:
> [...]
    > Tak wynika z TOiP http://lukas.pl/oferta_tabele_oplatiprowizji.asp
    >
    > Poprawcie mnie jeśli się mylę - bo mnie to też interesuje.

    Nie mam konta w Lukasie, ale z tego, co słyszałem, to token stanowi
    dodatkowe zabezpieczenie, ale nie trzeba go kupować, żeby korzystać z
    internetu.

  • 7. Data: 2003-03-27 07:56:46
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Użytkownik wrote:

    > A nie jest przypadkiem tak że 0 zł tylko przez internet i do tego
    > potrzebny jest token za 30zł/rok ?

    mozna zdefiniowac przelewy i nie posiadac tokena a je jak najbardziej
    wykonywac. Potwierdzam ze ekonto jest dobrym sposobem na bezplatne
    przelewanie. Innym np. jest LGnet ale ma mniej oddzialow. Byc moze sa
    jeszcze jakies inne bezplatne konta umozliwiajace wplaty i przelewy.

    D.

  • 8. Data: 2003-03-28 10:42:20
    Od: moli <m...@p...onet.pl>

    Laik naskrobal(a) w pieknym dniu Œr 26 mar 2003 08:47:52p w poscie

    > wplaty tylko przelewem. jesli masz czesto gotowke do wplacania zaloz
    > bezplatne konto uzupelniajace w jakims marmurku z darmowymi przelewami.

    a bankomaty wrzutowe? widzialam takie w oddzialach multibanku.

  • 9. Data: 2003-03-29 12:28:10
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 28 Mar 2003 10:42:20 GMT, moli <m...@p...onet.pl> wrote:

    >a bankomaty wrzutowe? widzialam takie w oddzialach multibanku.

    Nie ma obecnie takich bankomatow w MultiBanku.
    Jest wrzutnia nocna - dla firm posiadajacych konta w Multi.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 10. Data: 2003-03-29 20:55:46
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    > przelewanie. Innym np. jest LGnet ale ma mniej oddzialow. Byc moze sa
    > jeszcze jakies inne bezplatne konta umozliwiajace wplaty i przelewy.

    Jest bezpłaty Rachunek Biezacy w PEKAO SA , a przelew w nim kosztuje 3 zł
    Ale żeby do założyc trzeba dysponowac zawrotna kwota 200 zł :)

    fotech