  • 1. Data: 2003-03-25 21:16:48
    Temat: dziwna karta, citybank
    Od: a...@p...onet.pl

    ogladam sobie akta prokuratorskiego postepowania przygotowawczego
    zatrzymany bezrobotny, bez miejsca stalego zameldowania, art 157KK )pobicie)

    w protokole zatrzymania rzeczy tego czlowieka napisane jest
    karta citybank visa nr 1234.......

    ostatni meldunek w 1999r.

    jak byscie to interpretowali.

    city daje jakies nagrody?

  • 2. Data: 2003-03-25 21:27:58
    Temat: Re: dziwna karta, citybank
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    > jak byscie to interpretowali.
    > city daje jakies nagrody?

    Moze dostal w promocji Coca-Coli Light? :))))))))

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 3. Data: 2003-03-25 22:53:10
    Od: "MaDeR" <S...@w...pl>

> [...]
    157KK )pobicie)
    > w protokole zatrzymania rzeczy tego czlowieka napisane jest

    Jeśli to jego własna, a nie skradziona, to robi się ciekawie... :)

    Paweł Papierkowski "MaDeR" - m...@w...pl
    Moja strona: http://inq.prv.pl/ (wykreśl _AnTiSpAm z maila)
    Wojna atomowa - marzeniem milionów! Podziękuj Bushowi.

  • 4. Data: 2003-03-26 08:20:28
    Od: m...@o...pl

    > Jeśli to jego własna, a nie skradziona, to robi się ciekawie... :)

    Może Citibank przejął się wyrokiem Trybunału Konstytucyjnego, który swego czasu
    orzekł, że meldunek nie daje żadnego dowodu zamieszkiwania pod danym adresem? ;-
    )

    m23m

  • 5. Data: 2003-03-27 12:52:51
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

> [...]
    157KK )pobicie)

    > w protokole zatrzymania rzeczy tego czlowieka napisane jest

    ja raczej zapytam, co to za karta.
    Bo moja kk city zaczyna sie od 4402.
    O co chodzi? dlaczego 1234???

    "Dążenie do perfekcji może być oparte jedynie na doskonałym poczuciu smaku i
    dbałości o najwyższą jakość" Zino Davidoff
    Alex D. B. www.agiees.com