  • 1. Data: 2003-03-25 23:24:31
    Temat: HSBC wchodzi do Polski!?!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    W ciągu najbliższych trzech miesięcy Polacy będą mogli wziąć kredyt w
    HSBC, jednym z największych banków świata. Brytyjczycy wystąpili co
    prawda do NBP o licencję, ale wszystko wskazuje na to, że kupią w
    Polsce już działający bank. Chcą być silnym graczem na rynku
    detalicznym.

    http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_030326/ekonomia/ekon
    omia_a_19.html

    -----
    Jak to sie mowi, no no no! :)
    To jak, zakladamy tam konta? hihihi

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-03-26 17:23:06
    Temat: Re: HSBC wchodzi do Polski!?!
    Od: "tomek sitkowski" <t...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:b5qock$5da$1@news.onet.pl...
> [...]
    > prawda do NBP o licencję, ale wszystko wskazuje na to, że kupią w
    > Polsce już działający bank. Chcą być silnym graczem na rynku

    hmmm, moze kupia BRE od Niemcow?

    tomek

  • 3. Data: 2003-03-26 19:07:16
    Od: s...@p...onet.pl

    > hmmm, moze kupia BRE od Niemcow?
    >
    > tomek

    Ja stawiam na jakiś mniejszy bank.

    cześć

  • 4. Data: 2003-03-26 21:30:19
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Ja stawiam na jakiś mniejszy bank.

    Ogolnie to robi sie ciekawie, Lukasiewicz, Multi, ten Hiszpanski i tak
    dalej i tak dalej...

  • 5. Data: 2003-03-27 08:58:40
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Ogolnie to robi sie ciekawie, Lukasiewicz, Multi, ten Hiszpanski i tak
    > dalej i tak dalej...

    A Łukasiewicz już coś ruszył? Bo ja jak na razie widzę tylko nabór na
    www.lfi.com.pl

  • 6. Data: 2003-03-27 09:14:05
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    mPa(n)K wrote:
    > A Łukasiewicz już coś ruszył? Bo ja jak na razie widzę tylko nabór
    > na www.lfi.com.pl

    Bodaj po wakacjach

  • 7. Data: 2003-03-27 09:37:52
    Od: "Adam" <a...@N...gazeta.pl>

    Inne źródła podają , że będzie to : http://gielda.onet.pl/0,681613,wiadomosci.
    html

  • 8. Data: 2003-03-28 09:03:41
    Od: "Adam " <a...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > To jak, zakladamy tam konta? hihihi

    Może raczej nie , sami przeczytajcie :

    http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,1395364.htm

  • 9. Data: 2003-03-28 22:27:34
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "Adam " <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Może raczej nie , sami przeczytajcie :
    >

    > http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,1395364.htm

    A co to przeszkadza w zalozeniu konta ?

    Karol

  • 10. Data: 2003-03-29 16:19:11
    Od: "Adam " <a...@N...gazeta.pl>

    Karol <a...@p...antyspam.onet.pl> napisał(a):

    > A co to przeszkadza w zalozeniu konta ?

    Nie lubię zawirowan politycznych wobec jakichkolwiek instytucji , ale to jest
    moje zdanie (prywatne).