  • 1. Data: 2003-03-25 21:04:50
    Temat: PEKAOSA czas od zgłoszenia do likwidacji eurokonta!!
    Od: "Delta" <a...@p...com>

    Witam!

    Posiadam sobie eurokonto standard w PEKAO S.A i ostatnio po podwyżce mnie
    trochę poirytowali. Zlikwidowałbym to konto bo równolegle przesiadłem się na
    Mbank tylko mam kilka pytań:

    1. W jakim czasie po zgłoszeniu do oddziału chęci likwidacji konta -
    zostanie ono zamknięte (w regulaminie przeczytałem, że dopiero ostatniego
    dnia następnego miesiąca.....????
    2. Co poza pismem powinienem mieć przy sobie i czy od razu podać dyspozycje
    co mają zrobić z pieniędzmi na koncie???
    3. Co się stanie jeżeli konto zostanie zlikwidowane zanim zdążę wydać
    dyspozycji o przeniesieniu wypłat np pensji na inne konto??

    Delta

  • 2. Data: 2003-03-25 22:09:33
    Od: "k.b" <k...@w...pf.pl>

    > 1. W jakim czasie po zgłoszeniu do oddziału chęci likwidacji konta -
    > zostanie ono zamknięte (w regulaminie przeczytałem, że dopiero ostatniego
    > dnia następnego miesiąca.....????
    Tak będzie

    > 2. Co poza pismem powinienem mieć przy sobie i czy od razu podać
    dyspozycje
    > co mają zrobić z pieniędzmi na koncie???
    Karty - wszystkie i żonę (lub kogo tam masz) jeżeli konto jest wspólne.

    > 3. Co się stanie jeżeli konto zostanie zlikwidowane zanim zdążę wydać
    > dyspozycji o przeniesieniu wypłat np pensji na inne konto??

    Dojdzie na stare konto.
    Konto będzie jeszcze aktywne dla wpłat ale ty już nie będziesz miał do niego
    dostępu (zabierają karty, teleserwis) W dyspozycji zamknięcia podaj konto na
    które mają być przelewane pieniądze. Weź potwierdzenie zamknięcia konta i go
    nie zgub bo może się przydać.
    Najpierw Przelej pieniądze a potem zamykaj. Na koncie zostaw parę zł na
    rozrachunki z bankiem.
    Pozdrawiam
    k.b

  • 3. Data: 2003-03-26 01:53:46
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Delta" <a...@p...com> writes:

> [...]
    >
    > 1. W jakim czasie po zgłoszeniu do oddziału chęci likwidacji konta -
    > zostanie ono zamknięte (w regulaminie przeczytałem, że dopiero ostatniego

    No to juz wiesz.

    > 2. Co poza pismem powinienem mieć przy sobie i czy od razu podać dyspozycje
    > co mają zrobić z pieniędzmi na koncie???

    1. Kopie pisma, by mogli potwierdzic.
    2. Oczywiscie. Z tym, ze mozesz wczesniej cos zrobic z tymi pieniedzmi.

    > 3. Co się stanie jeżeli konto zostanie zlikwidowane zanim zdążę wydać
    > dyspozycji o przeniesieniu wypłat np pensji na inne konto??

    Przelew odbije sie, i bedziesz mogl to sobie wyjasnic z pracodawca.
    Tyle, ze to jest tak teoretycznie, a praktycznie lepiej zrobic to
    we wlasciwej kolejnosci - po co mialbys pozniej szukac pieniedzy
    w swoim dawnym banku.
    Zgubic to sie nie zgubia.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 4. Data: 2003-03-26 07:55:36
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 25 Mar 2003 22:04:50 +0100, "Delta" <a...@p...com> wrote:

    >1. W jakim czasie po zgłoszeniu do oddziału chęci likwidacji konta -
    >zostanie ono zamknięte (w regulaminie przeczytałem, że dopiero ostatniego
    >dnia następnego miesiąca.....????

    tak właśnie "działa" miesięczny okres wypowiedzenia

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2003-03-26 11:44:00
    Od: "Paweł" <n...@N...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > tak właśnie "działa" miesięczny okres wypowiedzenia

    A czy w tym czasie realizowane sa zlecenia stałe ?
    Nie wiem czy najpierw nie przenieść zleceń, a potem dopiero zamykać.

    Paweł

  • 6. Data: 2003-03-26 12:09:55
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 26 Mar 2003 12:44:00 +0100, "Paweł" <n...@N...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    >A czy w tym czasie realizowane sa zlecenia stałe ?
    >Nie wiem czy najpierw nie przenieść zleceń, a potem dopiero zamykać.

    moim zdaniem nie ma powodów by nie działały, ale z Pekao SA nigdy nic
    nie wiadomo, a można przyjąć ze sporym prawdopodobieństwem, że
    regulamin zostanie twórczo rozwinięty przez pracownika :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2003-03-26 13:17:39
    Od: "Paweł" <n...@N...pl>

    Własnie przed chwilą zamknąłem konto.
    Nie ma żadnego okresu wypowiedzenia, tzn zamknięcie jest od dzisiaj !
    Pani przy mnie skasowała zlecenia, pocieła karty i zrobiła przelew z
    pozostałością salda do mBanku.

    Paweł

  • 8. Data: 2003-03-26 19:17:08
    Od: "Piotr Kruk" <k...@w...pl>

    > Własnie przed chwilą zamknąłem konto.
    > Nie ma żadnego okresu wypowiedzenia, tzn zamknięcie jest od dzisiaj !
    > Pani przy mnie skasowała zlecenia, pocieła karty i zrobiła przelew z
    > pozostałością salda do mBanku.

    Tak to właśnie wygląda, a co będzie dalej zobaczymy.
    P.S. Ja też zamknąłem konto klika dni temu.

    Pozdrawiam wszystkich.
    Piotrek

  • 9. Data: 2003-03-26 19:45:24
    Od: "Delta" <a...@p...com>

    Użytkownik "Piotr Kruk" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tak to właśnie wygląda, a co będzie dalej zobaczymy.
    > P.S. Ja też zamknąłem konto klika dni temu.
    >
    > Pozdrawiam wszystkich.
    > Piotrek

    ????????????????????????

    No to jak to jest?????

    Czy Bank obciąży mnie jeszcze kosztami za prowadzenie konta w następnym
    miesiącu???

    Delta

  • 10. Data: 2003-03-26 19:45:39
    Od: Laik <g...@b...pl>

    Hello Delta,
    w wiadomości <b5svin$6oa$1@foka.acn.pl> z 2003-03-26 20:45:24
    przeczytałem:

    > Użytkownik "Piotr Kruk" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy Bank obciąży mnie jeszcze kosztami za prowadzenie konta w następnym
    > miesiącu???

    zamykajac konto miesiac temu (pociete karty, wyplacone resztka kasy)
    poinformowano mnie, ze konto zostanie zamkniete rowno za miesiac,
    aczkolwiek juz nie bede za nie placil (bo wszystkie srodki mi oddali).

    --
    Laik
    Pozdrawiam słuchając: Fantômas - One Step Beyond