  • 31. Data: 2012-06-14 19:08:32
    Temat: Re: [mBank] studium agonii
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 14 Jun 2012 11:14:19 +0200, neoniusz wrote:

    > Jak juz masz fobie, ze ciagle ktos ci cos moze ukrasc, to specjalnie na
    > wyjazd sobie spraw taka karte kodow. Ja pisze o normalnej sytuacji
    > uzywania konta w kraju, kiedy karty sa niewygodne, a wy nagle
    > wyjezdzacie z jednym i tym samym przykladem, ze "za granica sie nie da".
    > I co z tego? Wiekszosc ludzi 90% o ile nie wiecej czasu spedza w kraju.

    To przyjmij łaskawie do wiadomości, że sytuacja, która jest normalna dla
    Ciebie, nie jest normalna dla kogoś innego.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 32. Data: 2012-06-14 19:12:16
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-06-13 23:17, Kamil Jońca pisze:
    > Bo w _pewnych_ sytuacjach są niezastąpione. (Ot, problemy z roamingiem
    > na wakacjach. Czy różnej maści kanciapy administratorskie.) Niektórzy
    > twierdzą jakoby SMSy były bezpieczniejsze (potwierdzają konkretną
    > operację) ale jakieś Zeusy jakby podważają to przekonanie ...

    A kiedy ostatnio doświadczyłeś problemu z roamingiem ?
    Jeżeli gdzieś nie ma zasięgu to pewnie i nie ma dostępu do internetu
    więc tak czy inaczej przelewu się nie wyśle.

    Jeżeli natomiast ktoś często przebywa w ekstremalnych miejscach to
    zapewne stać go na :
    a) 9 zł na kartę kodów,
    b) zmianę banku na taki, który wydaje karty za darmo.

    Oferta mBanku leci na łeb ale akurat ta podwyżka ma znaczenie marginalne
    i tak naprawdę nikogo nie obchodzi :)

    Mr. Owl

  • 33. Data: 2012-06-14 19:16:04
    Od: "Greg" <7...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marx <a...@g...com> napisał(a):

    > Ps. czy wiedzieliscie ze z karta kodow nie da sie zmieniec emaila w mbanku?

    I nie tylko tego. Mnie też mB zmusił do przejścia na SMS- jeśli dobrze kojarzę
    to było to konieczne do potwierdzenia aneksu dotyczącego KK.

  • 34. Data: 2012-06-14 19:46:37
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Pan Sowa <p...@g...ru> writes:

    > A kiedy ostatnio doświadczyłeś problemu z roamingiem ?
    NIedawno. "Wewnętrzny" Playa. :P

    > Jeżeli gdzieś nie ma zasięgu to pewnie i nie ma dostępu do internetu
    Taak, uwielbiam ten argument :) szkoda tylko, że ma jedną wadę.
    KJ

    Don't be overly suspicious where it's not warranted.

  • 35. Data: 2012-06-14 19:55:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 czerwca 2012 18:40:01 UTC+2 użytkownik bzdreg napisał:
    > No to zrób mi kopię (zapłacę Ci!) Twoich kluczy od mieszkania. Co mi po
    > nich, skoro nie wiem gdzie mieszkasz?

    Przelej 100zł na konto
    27 1140 2004 0000 3412 0128 2698
    W tytule przelewu podaj gdzie mam wyslac kopie moich kluczy

  • 36. Data: 2012-06-14 20:29:37
    Od: bzdreg <b...@n...pl>

    W dniu 2012-06-14 19:55, Kris pisze:

    > Przelej 100zł na konto
    > 27 1140 2004 0000 3412 0128 2698
    > W tytule przelewu podaj gdzie mam wyslac kopie moich kluczy

    Wrzuć gdzieś jpg z rachunku.
    Dorobiony klucz do najbardziej zajebistej Gerdy kosztuje 30zł. Nie
    wierzę, że w jednych drzwiach masz trzy takie zamki.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 37. Data: 2012-06-14 20:43:24
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 14.06.2012 20:29, bzdreg pisze:

    > Wrzuć gdzieś jpg z rachunku.
    > Dorobiony klucz do najbardziej zajebistej Gerdy kosztuje 30zł. Nie
    > wierzę, że w jednych drzwiach masz trzy takie zamki.

    Swiat nie konczy sie na "najbardziej zajebistej" Gerdzie. Dorób za 30 zl
    klucz Wilka albo piórowy Dierre to pogadamy.

  • 38. Data: 2012-06-14 21:08:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 czerwca 2012 20:29:37 UTC+2 użytkownik bzdreg napisał:

    > Wrzuć gdzieś jpg z rachunku.
    > Dorobiony klucz do najbardziej zajebistej Gerdy kosztuje 30zł. Nie
    > wierzę, że w jednych drzwiach masz trzy takie zamki.

    Widzisz chialeś kopie kluczy, chciałes zapłacc a teraz stawiasz dodatkowe warunki. Co
    da Tobie jpg. z rachunku? Podałem nr konta przelewaj stówe ja wysylam klucze.
    A moze chcesz karte kodow jednorazowych z mbanku? 25zl za sztuke i wysyłam. Bierzesz?

  • 39. Data: 2012-06-15 00:42:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "TrzyLinie" jrbrv5$jik$...@i...gazeta.pl

    > To bardzo ciekawe, czy możesz upublicznić źródło lub uwiarygodnić jakoś
    > to twierdzenie? Najlepsze byłoby zestawienie liczby aktywnych kont kilku
    > wiodących banków na przestrzeni ostatnich lat...

    Ja swoje karty mBankowe zlikwidowałem, to znaczy wykastrowanym
    Delfinkiem chyba mogę wpłacać, ale nic poza tym. Rozglądam się
    też za bezpłatnym kontem firmowym. Telefon na razie tam mam,
    ale Play mam na celowniku. Dycha na 4 miesiące to jednak dużo. ;)
    W Play bym chyba miał dychę na 12 miesięcy.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 40. Data: 2012-06-18 12:46:19
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    > Dorobiony klucz do najbardziej zajebistej Gerdy kosztuje 30zł. Nie
    > wierzę, że w jednych drzwiach masz trzy takie zamki.

    To co wchodzis z w ten biznes czy jednak przekonałes śie że z kopi moich kluczyt
    zrobisz taki sam uzytek jak z mojej karty kodów jednorazowych?
    Ba jestem w stanie zaryzykowac i przesłac Tobie karte sim z nr telefonu podanym w
    mbanku. Tez nic Tobie po niej zapewne ale może jednak?;))