  • 41. Data: 2012-06-19 07:10:06
    Temat: Re: studium agonii
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Cze, 19:46, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > NIedawno. "Wewnętrzny" Playa. :P

    Sporo osob ma prepaidy komorkowe. Latwiej w nich o problemy z
    roamingiem niz w telefonach abonamentowych, zwlaszcza poza eu.

  • 42. Data: 2012-06-19 12:41:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 7...@e...goo
    glegroups.com

    : Sporo osob ma prepaidy komorkowe. Latwiej w nich o problemy z
    : roamingiem niz w telefonach abonamentowych, zwlaszcza poza eu.

    A w ogóle można mówić o prepeidowym roamingu poza ue?
    Ja bym chciał, aby był LTE ogólnoświatowy i chodzące po nim VoIPy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 43. Data: 2012-06-19 16:47:48
    Od: Dąbrowski <s...@a...pl>

    W dniu 2012-06-19 07:10, krzysztofsf pisze:

    > Sporo osob ma prepaidy komorkowe. Latwiej w nich o problemy z
    > roamingiem niz w telefonach abonamentowych, zwlaszcza poza eu.

    Ja mam prepaida komórkowego. Skubany chyba jakiś fałszywy, bo jak tylko
    jakaś większa burza w okolicy to mi się do Łukaszenkalandu loguje. A
    przecież do najbliższego bts temobila mam tylko 300 m, inne są oddalone
    o 8, 14 i 15 km, a do granicy z Białorusią mam 18 km.

  • 44. Data: 2012-06-20 10:05:17
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-06-19 16:47, Dąbrowski pisze:

> [...]
    > przecież do najbliższego bts temobila mam tylko 300 m, inne są oddalone
    > o 8, 14 i 15 km, a do granicy z Białorusią mam 18 km.

    Dlatego ja mam ustawione ręczne wybieranie sieci GSM w telefonie i
    "zafiksowaną" na stałe swoją sieć macierzystą. Wtedy mi na żaden
    (przy)graniczny roaming telefon nie wskoczy.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 45. Data: 2012-06-20 12:05:59
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Sie porobilo :)

    Drugi raz przez chyba 10 lat zdazylo sie, ze dali mi jkas "oferte dla
    ciebie" poza ubezpieczeniami.

    Pierwszy raz dali kilka lat temu, a potem sami sobie odrzucili, jak
    wypelnilem wniosek :)

    Teraz w laskawosci swojej dali mi az dwie propozycje, obie na
    "preferencyjnych warunkach" - kredyt gotowkowy do 10tys i odnawialny
    do 9000. no nic...tylko klikac i czekac na decyzje w 15 minut.

    W opisie same ochy i achy jakie to super i preferencyjne, poobnizane i
    wogole, ale ani jednej cyferki konkretow.

    Odszukalem na stronie..... standard i to z tych
    najprzecietniejszych...

    Rozbawil mnie opis przy kredycie gotowkowym -wolami wypisane "od" 8%
    z jakims ogonkiem....a w opisie, ze dla kredytow od 50tys zl. Dla
    normalnych 20% ze sporym haczykiem i to na 2 lata....

    Z KK zrezygnowalem, zkarty debetowej zrezygnowalem, kredyt gotowkowy
    10tys splacony (jeszcze 2 miesiace zostaly, ale juz go zatkalem, zeby
    splacac same raty kapitalowe bez naliczania odsetek.

    Groszowe ruchy na koncie - czasem stowka czy dwie, zeby podreperowac
    syna. przelewem w ramach mbanku, bo wciaz zapominam zapisac numeru
    jego konta w "moim" bank i leje na swoje..

  • 46. Data: 2012-06-20 18:44:10
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >przecież do najbliższego bts temobila mam tylko 300 m, inne są oddalone o
    >8, 14 i 15 km, a do granicy z Białorusią mam 18 km.

    Łukaszence gratulujemy dobrego podsłuchu.