  • 1. Data: 2012-06-13 18:55:48
    Temat: [mBank] studium agonii
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Od 29 czerwca drobne zmiany na niekorzyść w TOiP. Między innymi:

    Dla klientów detalicznych:

    - podwyższenie opłaty za sprawdzenie salda w bankomatach z 1 zł do 2 zł dla
    kart debetowych Visa i MasterCard Debit,
    - podwyższenie opłaty za wydanie listy haseł jednorazowych z 5 zł do 9 zł,

    Dla klientów firmowych:

    - podwyższenie opłaty za przelew dowolny i zdefiniowany w trybie ekspresowym
    przez internet z 5 zł do 10 zł,
    - podwyższenie opłaty za przelew SORBNET z 30 zł do 35 zł przez Internet/IVR
    oraz z 32 zł do 37 zł przez mLinię

    Całość tutaj:
    http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1223,
    zmiana-taryfy-prowizji-i-oplat-mbanku.html?lang=P

  • 2. Data: 2012-06-13 20:21:09
    Temat: Re: [mBank] studium agonii
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Całość tutaj:
    > http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1223,
    zmiana-taryfy-prowizji-i-oplat-mbanku.html?lang=P

    i to coś ma wchłonąć Multibank, w którym mam konto ;-/

    znajomi, którym kiedyś rekomendowałem mBank poprzenosili się do IB,
    konto, karta i przelewy gratis

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2012-06-13 21:21:26
    Od: Duke <u...@m...com>

    W dniu 2012-06-13 18:55, MarekZ pisze:
> [...]
    > dla kart debetowych Visa i MasterCard Debit,
    > - podwyższenie opłaty za wydanie listy haseł jednorazowych z 5 zł do 9 zł,

    A tak głupio zapytam, co ma wspólnego podwyższenie opłat za *niszowe*
    usługi z agonią? I czyją agonią?
    Od kilku lat słychać malkontenckie narzekanie, deklaracje
    natychmiastowego odejścia klientów i zapowiedzi rychłego końca firmy.
    A klientów mBankowi sukcesywnie... przybywa.

  • 4. Data: 2012-06-13 22:02:12
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Dla klientów detalicznych:
    >
    > - podwyższenie opłaty za sprawdzenie salda w bankomatach z 1 zł do 2 zł
    > dla kart debetowych Visa i MasterCard Debit,

    Ech, już mi się ich karty nie uchowały!

    > - podwyższenie opłaty za wydanie listy haseł jednorazowych z 5 zł do 9 zł,

    Mam jeszcze 4 sztuki z akcji "zamów kartę haseł jednorazowych przed
    wprowadzeniem opłaty". I przyjdzie je zostawić takie nienaruszone,
    dziewicze, na pamiątkę...

    Nigdy nie pomyślałbym, że tak małymi kroczkami z miesiąca na miesiąc
    można zarżnąć tak kiedyś prężnie rozwijający się bank, który był
    synonimem NOWEGO.

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2012-06-13 22:32:01
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 13.06.2012 22:02, Grzexs pisze:
    > Mam jeszcze 4 sztuki z akcji "zamów kartę haseł jednorazowych przed
    > wprowadzeniem opłaty". I przyjdzie je zostawić takie nienaruszone,
    > dziewicze, na pamiątkę...

    O co wam chodzi z tymi kartami kodow jednorazowych? Przeciez to jakis
    chory pomysl i przezytek na miare pekao... Moze jak nie mozesz sie z
    nimi rozstac to tam sie przenies? Kto to widzial zeby w internetowym
    banku byly w ogole takie sposoby autoryzacji.

  • 6. Data: 2012-06-13 22:58:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    neoniusz wrote:

> [...]
    > nimi rozstac to tam sie przenies? Kto to widzial zeby w internetowym
    > banku byly w ogole takie sposoby autoryzacji.

    bo sa bardzo wygodne nie wymagaja targania telefonu ze soba, na dodatek
    jeszcze dzialajacego.

    jak ci zwina telefon to zrozumiesz dlaczego.

  • 7. Data: 2012-06-13 23:06:11
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

> [...]
    > nimi rozstac to tam sie przenies? Kto to widzial zeby w internetowym
    > banku byly w ogole takie sposoby autoryzacji.

    E tam, zaraz nie mogę. Leżą sobie gdzieś (nawet już nie wiem gdzie) i
    czekają na nie wiadomo co. Ale sama świadomość, że był wybór, a teraz go
    praktycznie utrącili... To takie smutne :`(

    Żegnaj, ach żegnaj mBanku! Buuuu...

    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2012-06-13 23:17:28
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    neoniusz <n...@j...org> writes:

    > O co wam chodzi z tymi kartami kodow jednorazowych? Przeciez to jakis
    > chory pomysl i przezytek na miare pekao... Moze jak nie mozesz sie z

    Bo w _pewnych_ sytuacjach są niezastąpione. (Ot, problemy z roamingiem
    na wakacjach. Czy różnej maści kanciapy administratorskie.) Niektórzy
    twierdzą jakoby SMSy były bezpieczniejsze (potwierdzają konkretną
    operację) ale jakieś Zeusy jakby podważają to przekonanie ...
    KJ

    Lensmen eat Jedi for breakfast.

  • 9. Data: 2012-06-13 23:20:25
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 13.06.2012 22:58, witek pisze:

    > bo sa bardzo wygodne nie wymagaja targania telefonu ze soba, na dodatek
    > jeszcze dzialajacego.

    Bardzo wygodne? To mamy zdecydowanie inne pojecie wygody.
    Ile masz lat? 70? Bo nie znam mlodszej osoby, ktora by sie gdziekolwiek
    ruszala bez telefonu.
    A jak nie "targasz" telefonu to pewnie komputera tez nie? No bo jak
    telefon wazy 100 g, to rzeczywiscie trzeba go "targac". A te laptopy to
    w ogole nowoczesny wymysl, kto by tego uzywal. To z czego robisz
    przelewy w miejscach, gdzie nie chce ci sie "targac" telefonu?

  • 10. Data: 2012-06-14 00:05:09
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2012-06-13 22:32, neoniusz pisze:

> [...]
    > nimi rozstac to tam sie przenies? Kto to widzial zeby w internetowym
    > banku byly w ogole takie sposoby autoryzacji.

    Karta kodów jest bardziej niezawodna, nie wymaga posiadania telefonu,
    nie wymaga zasięgu sieci komórkowej, nie wysyła informacji o przelewach
    klienta przez dodatkowy kanał, i nie wymaga nawet zachowania formy wydruku.

    Bezpieczeństwo tego mechanizmu zależy głownie od klienta, a nad tym
    bank nie ma kontroli, pewnie dlatego stopniowo stara się wyeliminować
    listy kodów. Ale dlaczego nie oferuje przy tym żadnej alternatywy
    do kodów sms ?