  • 21. Data: 2005-03-24 17:19:16
    Temat: Re: mBank - przymiarki do cashback
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Sam dobrze wiesz, ze bank nie chciałby, żeby za dużo gotówki wypłynęło
    > taką drogą.

    To niech będzie limit w bankomacie / whatever.

    > Cashback wydaje się najlepszym rozwiązaniem.

    Ale dlaczego akurat cashback i koniec?

    Żeby nie było - nie mam NIC przeciwko czemus takiemu jak cashback, ale
    jestem przeciwnikiem traktowania sprawy w sposób następujący:
    cashback jest dobry BO będzie można wypłacić gotówkę z kk
    Nie o to tutaj ma chodzić i traktowanie cashbacku jako sposobu na
    wyciągnięcie gotówki z kk jest wypaczeniem idei tej usługi.

    Jako wielki miłośnik tzw. 'unified services' uważam, że powinno to
    zostać ujednoliczone z bankomatami, aby uniknąć sytuacji, że klienci
    korzystają z cashbacku BO mogą sobie wypłacić gotówkę z kk. A dlaczego
    nie z bankomatu z jakimś limitem (choćby identycznym)?

    Dla mnie to jest jeden z wielu SPOSOBÓW wypłaty gotówki. I powinien być
    SPÓJNY z innymi.

  • 22. Data: 2005-03-24 17:38:05
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > W sumie ja bym wolał i pewnie wielu jeszcze by wolało "za darmo" wypłacać
    po
    > 100zł przy codziennych zakupach, niż raz na tydzień specjalnie zajeżdżać
    do
    > bankomatu po 1000 :)

    te codzienne zakupy musiałyby być kartą debetową i za 100zł/każde. Skoro
    masz wydatki rzedu 3000zł miesięcznie to polecam jednak KK niż ten
    wynalazek, bo zarobisz tyle na niej, że do bankomatu pojedziesz limuzyną :-)

  • 23. Data: 2005-03-24 17:48:48
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 24 Mar 2005 17:57:12 +0100, w <d...@b...kjonca.bogus>, Kamil
    Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > r...@a...net.pl said the following On 2005-03-24 17:52:
    > [...]
    > Bo (dla banku) cashback może być tańszy niż płacenie operatorom bankomatów ?

    I jak oni sobie to wyobrażają? Zakładam, że jestem Pretorianem i z braku laku
    wyrobiłem sobie KK w mBanku -- będę płacił KK, a potem podawał Elektrona i z
    niej realizował cashback? A jeżeli będę płacił KK innego banku?

    > No, inteligo, za 0,99 gr nie stać, więc nie sadzę, zeby było stać mbank
    > za 0,5.

    Inteligo ma chociaż przelewy wychodzące do rozsądnej godziny (a VWB nawet
    darmowe).

  • 24. Data: 2005-03-24 18:15:46
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 24 Mar 2005 17:56:53 +0100, w <d1urjg$lka$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > No proszę - kolega widzę poinformowany :-)))

    A gdzie ma być -- w kioskach? Im bardziej odrapana buda, tym większa szansa na
    keszbek z mBanku? ;))

  • 25. Data: 2005-03-24 18:19:54
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik wrote:

    > A gdzie ma być -- w kioskach? Im bardziej odrapana buda, tym większa
    > szansa na keszbek z mBanku? ;))

    Nie wiem, ale Ty najwyraźniej wiesz, bo sobie budujesz piętrową teorię na
    podstwie tej wiedzy. Nie bądź taki - podziel się niusem z resztą grupy
    :-))))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 26. Data: 2005-03-24 18:28:47
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> napisała:

> [...]
    >nie z bankomatu z jakimś limitem (choćby identycznym)?
    >
    >Dla mnie to jest jeden z wielu SPOSOBÓW wypłaty gotówki. I powinien być

    Nie zapominaj, że bank musi mieć coś z tej usługi. Moim zdaniem ideą
    cashbacku (przynajmniej dla KK) jest to, że:
    1. klient jest zadowolony, bo może dostać trochę gotówki z KK rozliczanej
    tak jak transakcje bezgotówkowe (czyli normalny GP)
    2. bank jest zadowolony, bo klient częściej korzysta z KK
    Kwota cashbacku powinna być jakoś powiązana z wysokością rachunku za
    zakupy
    Tutaj (z tego co zostało powiedziane) wynika, że ta usługa ma być tylko
    dla debetowych. Więc cała jej idea została wypaczona

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 27. Data: 2005-03-24 19:24:35
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

    > A jakieś uzasadnienie Twojej tezy poza głębokim przekonaniem ?
    ja np w marketach raczej nie bywam, wole zwykly bankomat i mniejsza oplate
    za wyplate zamiast 5 zl moze byc np 2-2,5 zl

  • 28. Data: 2005-03-24 19:25:47
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

> [...]
    >przelewy
    >zagr., powiadomienia emailem (chociaż za 50gr to chyba ich stać na pow.
    podpisuje sie ...

    Ale widać w mBanku dalej lubią bawić się w takie pierdoły.

  • 29. Data: 2005-03-24 19:36:37
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 24 Mar 2005 19:28:47 +0100,
    osoba podpisana: gornik <g...@g...w.pl>
    napisała:
    [...]
    > Tutaj (z tego co zostało powiedziane) wynika, że ta usługa ma być tylko
    > dla debetowych. Więc cała jej idea została wypaczona

    No tak. Jakoś mi umknęło. To faktycznie mało sensowne. Trzeba liczyć, że
    inne banki to wprowadzą :-) OIDP to BZWBK też coś tam kombinował w
    zeszłym roku, ale sprawa przyschła.

    KJ

    poisoned coffee, n.:
    Grounds for divorce.

  • 30. Data: 2005-03-24 20:32:37
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdzislaw wyłuszczył(a) następująco przemyślenia swoje:

    > ja np w marketach raczej nie bywam, wole zwykly bankomat i mniejsza oplate
    > za wyplate zamiast 5 zl moze byc np 2-2,5 zl

    Wiesz, to nie bedzie przymusowe...

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****