  • 1. Data: 2005-03-24 10:29:19
    Temat: Szybka pożyczka... durne PeKaO SA... może ktos poleci cos innego.
    Od: "qqruźNIK" <q...@p...onet.pl>

    Potrzebuję "na gwałt" (czyli do soboty) 5 tyś. na 12mies lub krócej - o ile
    się da...

    Mam od wielu lat konto w PeKaO, stały meldunek od >25 lat w jednym miejscu,
    unormowany stosunek, brak utrzymanków, stałych opłat i innych kredytów.
    Regularne wpłaty > 4tyś/mies od ponad pół roku (niestety z tytułu umów o
    dzieło), przez wiele lat wstecz też conajmniej 20tyś/mieś...

    Durne PeKaŁo od 4 dni się zastanawia czy powiedzieć TAK, czy NIE.

    Jakieś Lukasy i inne bez podania przyczyny odmawiają z miejsca.
    Nie chcę korzystać z żadnego Prowidenta, czy innych złodziejskich ofert.

    Czy ktoś może coś w tej kwestii poradzić, bo widzę, że chyba szybciej po
    znajomych uda mi sie popożyczać...

    Pozdrawiam
    --------------
    qqruźNIK

  • 2. Data: 2005-03-24 10:47:09
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "qqruźNIK" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam od wielu lat konto w PeKaO, stały meldunek od >25 lat w jednym
    miejscu,

    a o co ich prosisz - o kredyt - moze popros o debet w koncie

  • 3. Data: 2005-03-24 10:53:23
    Od: "Marcin" <s...@p...onet.pl>

    Może "Pożyczka od serca" w SKOK?

    Marcin

  • 4. Data: 2005-03-24 11:08:08
    Od: "qqruźNIK" <q...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krab" napisał:

    > miejscu,
    >
    > a o co ich prosisz - o kredyt - moze popros o debet w koncie

    Proszę ich o pożyczkę (pani mi tłumaczyła czym sie to różni od kredytu -
    granica jest dość płynna :o), ale to co ja chcę absolutnie mieści sie w
    definicji pożyczki).
    Z debetem jest u nich tak, że 300zł dają od ręki, a na więcej potrzebują 2
    tygodniowej narady :-\.

    -------------
    qqruźNIK

  • 5. Data: 2005-03-24 12:15:49
    Od: "qqruźNIK" <q...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" napisał:

    > Może "Pożyczka od serca" w SKOK?

    A dzięki - na pierwszy rzut oka wygląda ok.
    Pojadę dzisiaj do nich i się podowiaduję dokładniej :o)

    -----------------
    qqruźNIK

  • 6. Data: 2005-03-24 12:47:32
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli qqruźNIK
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > A dzięki - na pierwszy rzut oka wygląda ok.
    > Pojadę dzisiaj do nich i się podowiaduję dokładniej :o)

    Jaki masz staż członkowski?

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek http://plumowski.swistak.pl

  • 7. Data: 2005-03-24 12:50:54
    Od: "qqruźNIK" <q...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" napisał:

    > Jaki masz staż członkowski?

    Na razie tylko potencjalnie dobre chęci.... czyli żaden.

    ------------------
    qqruźNIK

  • 8. Data: 2005-03-24 13:17:13
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli qqruźNIK
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Na razie tylko potencjalnie dobre chęci.... czyli żaden.

    Czyli tam chyba nie masz szans.
    Ewentualnie jak dasz się wciągnąć na członka...

  • 9. Data: 2005-03-24 14:43:22
    Od: "qqruźNIK" <q...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" napisał:

    > Czyli tam chyba nie masz szans.
    > Ewentualnie jak dasz się wciągnąć na członka...

    Czy to czymś grozi - dać zrobić się w członka? ;o)
    Jakoś tak groźnie mi to zabrzmiało... co najmniej jak sekta...

    qqruzNIK

  • 10. Data: 2005-03-24 15:06:27
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Jakoś tak groźnie mi to zabrzmiało... co najmniej jak sekta...

    nie czytales jeszcze nigdzie o SKOKu? :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com