  • 51. Data: 2005-03-26 17:12:35
    Temat: Re: mBank - przymiarki do cashback
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 26 Mar 2005 17:44:20 +0100, w <0...@p...pl>, "Adam Bosiacki"
    <B...@w...pl> napisał(-a):

    > Krab to akurat napisał, że jak ktoś chciałby pieniądze za darmo z kk wyciągać
    > to powinien się leczyć.

    No i nawet słusznie, bo jeżeli ktoś liczy na coś takiego w mBanku, to chyba
    zbyt krótko żyje albo należy do wyjątkowo naiwnych.
    Jeżeli jednak jakimś cudem byłoby to możliwe, to ciekawe kto za to zapłaci.

    > Zanim się zacznie krytykować mbank (co wolno, byle zasadnie, a nie
    > ideologicznie i w czambuł), warto się odrobinę orientować, czy usługa przeń
    > oferowana występuje w przyrodzie, zwłaszcza zaś w ofercie innych banków. To
    > że zjawisko cashback`u jest nowe w Polsce, nie znaczy, że gdzie indziej
    > także.
    > Ignoratia non excusat, a i chwalić się nią nie należy...

    A gdzie ja negowałem, że coś takiego istnieje?

    > Oprócz czytania, potrzebne jest czasem rozumienie.

    I widzę, że bardzo by ci się to rozumienie przydało, chociaż powinieneś zaczął
    od czytania. Wiem, chciałeś zabłysnąć -- ale znowu ci się nie udało.
    To, co jest dostępne w cywilizowanym świecie, nigdy nie będzie dostępne w tym
    parabanku i nikt nie ma zamiaru porównywać go do światowych banków. Po prostu
    nie ta liga. Ten bank zatrzymał się już dawno na etapie kulawego interefejsu
    WWW, na wybieranie (hehe) gotówki z KK raczej nie liczę. ;>

  • 52. Data: 2005-03-26 17:30:35
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    >I widzę, że bardzo by ci się to rozumienie przydało, chociaż
    >powinieneś zaczął
    >od czytania. Wiem, chciałeś zabłysnąć -- ale znowu ci się nie
    >udało.

    Trudno zabłysnąć, podejmując dialog z kimś kto brak argumentów pokrywa hucpą.
    To raczej orka na ugorze.
    Ale nie przejmuj się, już nie będę: ja też mam Cię w KF jak i wielu innych,
    ale dzisiaj skorzystałem z polnews i stwierdziłem, że jesteś taki sam jak
    dawniej.
    W sumie to dobrze: tak mało jest stałych rzeczy we wszechświecie. Ale nie
    fatyguj się z odpowiedzią, już jej nie przeczytam. Zresztą i tak napiszesz,
    nadzieja, że ktoś przeczyta będzie silniejsza...
    Mokrego Dyngusa!
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 53. Data: 2005-03-26 17:48:52