  • 1. Data: 2005-03-23 21:08:20
    Temat: Konto w banku zagranicznym.
    Od: "Bozoo" <p...@z...kom.pl>

    Witam.
    Czy można założyć konto w banku zagranicznym mieszkając w Polsce?
    Czy znacie jakies internetowe banki (szwajcaria) gdzie dałoby się
    założyć konto całkowicie zdalnie (a'la mbank) ??

    z góry dziękuję za pomoc.
    PawełZ

  • 2. Data: 2005-03-23 21:34:46
    Temat: Re: Konto w banku zagranicznym.
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Bozoo wrote:
    > Witam.
    > Czy można założyć konto w banku zagranicznym mieszkając w Polsce?
    > Czy znacie jakies internetowe banki (szwajcaria) gdzie dałoby się
    > założyć konto całkowicie zdalnie (a'la mbank) ??

    przejrzyj archiwum.

  • 3. Data: 2005-03-24 07:09:06
    Od: "Patek" <g...@h...com>

    https://www.postfinance.ch/pf/content/en.html

    Bez problemu otworzysz tam konto przez Internet.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-03-24 10:41:38
    Od: bob <b...@m...ru>

    Patek wrote:

    > https://www.postfinance.ch/pf/content/en.html
    >
    > Bez problemu otworzysz tam konto przez Internet.
    >
    > Pozdrawiam

    Czy to nie Szwajcarska Poczta (Swiss Post)? Taki Bank Pocztowy?

  • 5. Data: 2005-03-24 11:16:40
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    bob <b...@m...ru> wrote:

    > Czy to nie Szwajcarska Poczta (Swiss Post)? Taki Bank Pocztowy?

    Poczta. Ale oni tez maja np. swoje autobusy, czy inne 'uslugi', wiec nie
    nalezy patrzec na nich przez pryzmat banku.
    Co nie zmienia faktu, ze wydaje mi sie iz czytalem o jakichs problemach
    zwiazanych z otwieraniem takiego rachunku, kiedy adres byl
    nie-szwajcarski...
    Znaczy nie fizycznie z otwieraniem, a konkretnie z uzytkowaniem o ile
    pamietam.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 6. Data: 2005-04-21 13:00:49
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Patek <g...@h...com> wrote:

    > https://www.postfinance.ch/pf/content/en.html
    > Bez problemu otworzysz tam konto przez Internet.

    Z forum obok:
    "PostFinance niestety Polakom wymawia uslugi, wiem to od kilku znajomych,
    sam mam tam konto, jak na razie nie dosta.em wypowiedzenia (nie pracuje ani
    nie mieszkam w Szwajcarii)."

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 7. Data: 2005-04-22 19:56:55
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <d48861$mjq$2@inews.gazeta.pl>, Przemysław Maciuszko wrote:

    > "PostFinance niestety Polakom wymawia uslugi, wiem to od kilku znajomych,
    > sam mam tam konto, jak na razie nie dosta.em wypowiedzenia (nie pracuje ani
    > nie mieszkam w Szwajcarii)."

    Potwierdzam. Nie mowia ze Polakom tylko ze sie ukierunkowuja na rynek
    krajowy.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 8. Data: 2005-04-23 23:39:48
    Od: f...@T...fiut.org (Franz)

    Bozoo wrote:

    > Czy można założyć konto w banku zagranicznym mieszkając w Polsce?
    > Czy znacie jakies internetowe banki (szwajcaria) gdzie dałoby się
    > założyć konto całkowicie zdalnie (a'la mbank) ??

    Znamy, ale ponizej 5000-10000 usd/eur/gbp raczej sie to nie oplaca.

    --
    Franz