  • 11. Data: 2005-03-24 16:35:28
    Temat: Re: mBank - przymiarki do cashback
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    news:d1uthf.3jc.1@bambus.kjonca.bogus...
    > A jakieś uzasadnienie Twojej tezy poza głębokim przekonaniem ?

    W sumie ja bym wolał i pewnie wielu jeszcze by wolało "za darmo" wypłacać po
    100zł przy codziennych zakupach, niż raz na tydzień specjalnie zajeżdżać do
    bankomatu po 1000 :)

  • 12. Data: 2005-03-24 16:42:48
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    rsa127 napisał(a):

    > Tylko karty debetowe, żadnej opłaty dla klienta. Max 200 PLN i nie więcej
    > niż wartość zakupów.

    Niepraktyczne.

  • 13. Data: 2005-03-24 16:44:51
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Dave napisał(a):

    > jesli bedzie mozna wyplacac gotowke z KK i traktowac to jako transakcja
    > bezgotowkowa byloby to bardzo ciekawe.

    A do tego jest potrzebny akurat ten cashback?

    Mam wrażene, że gdyby bank chciał udostępnić klientowi gotówkę z kk bez
    natychmiastowego naliczania odsetek/ogromniastych opłat za wypłatę, to
    ma wiele sposobów, aby to uczynić.

  • 14. Data: 2005-03-24 16:46:15
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Robert Wicik said the following On 2005-03-24 17:35:
> [...]
    > 100zł przy codziennych zakupach, niż raz na tydzień specjalnie zajeżdżać do

    No ja też, i dlatego pytam oponentów, "dlaczego to jest be"
    KJ

  • 15. Data: 2005-03-24 16:50:07
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > No ja też, i dlatego pytam oponentów, "dlaczego to jest be"

    Bo pojawia sie w mbanku? A wszystko co tam sie pojawia jest zdaje się "be"
    by default :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 16. Data: 2005-03-24 16:52:49
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 24 Mar 2005 17:31:27 +0100, w <d...@b...kjonca.bogus>, Kamil
    Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A jakieś uzasadnienie Twojej tezy poza głębokim przekonaniem ?

    Pytanie: gdzie pewnie będzie dostępne?
    Odpowiedź: pewnie w centrach handlowych
    Pytanie: co jest w tych centrach
    Odpowiedź: bankomaty

    Po co dublować istniejąca funkcję, może zrobić coś nowego? Sugeruję przelewy
    zagr., powiadomienia emailem (chociaż za 50gr to chyba ich stać na pow. smsem?)
    albo chociaż wyciągi emailem.

    Ale widać w mBanku dalej lubią bawić się w takie pierdoły.

  • 17. Data: 2005-03-24 16:53:41
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wojciech Nawara said the following On 2005-03-24 17:44:
    [...]

    > Mam wrażene, że gdyby bank chciał udostępnić klientowi gotówkę z kk bez
    > natychmiastowego naliczania odsetek/ogromniastych opłat za wypłatę, to
    > ma wiele sposobów, aby to uczynić.

    Sam dobrze wiesz, ze bank nie chciałby, żeby za dużo gotówki wypłynęło
    taką drogą. Cashback wydaje się najlepszym rozwiązaniem.
    KJ

  • 18. Data: 2005-03-24 16:56:53
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Pytanie: gdzie pewnie będzie dostępne?
    > Odpowiedź: pewnie w centrach handlowych

    No proszę - kolega widzę poinformowany :-)))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 19. Data: 2005-03-24 16:57:12
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    r...@a...net.pl said the following On 2005-03-24 17:52:
    [...]

    > Po co dublować istniejąca funkcję, może zrobić coś nowego? Sugeruję przelewy
    Bo (dla banku) cashback może być tańszy niż płacenie operatorom bankomatów ?
    > zagr., powiadomienia emailem (chociaż za 50gr to chyba ich stać na pow. smsem?)
    No, inteligo, za 0,99 gr nie stać, więc nie sadzę, zeby było stać mbank
    za 0,5.

    > albo chociaż wyciągi emailem.
    A to faktycznie byłoby miłe.

  • 20. Data: 2005-03-24 16:58:40
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Wojciech Nawara* napisał(a):

    > Niepraktyczne.

    Praktyczne to byłoby w przypadku VWbank direct ;)

    Gree