  • 1. Data: 2005-03-24 12:57:00
    Temat: mBank - przymiarki do cashback
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=6
    92226&t=692226&sr=dd&pn=1

  • 2. Data: 2005-03-24 13:30:06
    Temat: Re: mBank - przymiarki do cashback
    Od: KrzysiekL <k...@w...wp.pl>

    Dnia Thu, 24 Mar 2005 13:57:00 +0100, S.T. napisal/a:

    > http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=6
    92226&t=692226&sr=dd&pn=1
    zanim przeczytałem myslałem, że to ma być oferta typu: płacąc karta
    ileś tam zwrócimy Ci na konto....
    --
    Krzysztof Lerski

  • 3. Data: 2005-03-24 13:36:04
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    24 Mar 2005 13:57:00 +0100, w <3...@n...onet.pl>, "S.T."
    <n...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=6
    92226&t=692226&sr=dd&pn=1

    Informacja nic nie warta -- ani jaka karta, czy tylko elektrony, czy kk, ani
    czy opłata miesięczna, nic. "Coś planujemy, ale za dużo nie powiemy".

    Widziałem ostatnio usługę cashbacku na jednej stacji benzynowej -- nie pytałem
    o szczegóły.

  • 4. Data: 2005-03-24 15:14:26
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

    > http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=6
    92226&t=692226&sr=dd&pn=1
    lepiej aby wprowadzili przelewy zagraniczne
    kase zawsze moge wyplacic w bankomacie

  • 5. Data: 2005-03-24 15:54:06
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    "S.T." wrote:

    > http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=6
    92226&t=692226&sr=dd&pn=1

    nastepny niepotrzebny bajer ktory bedzie przydatny malo komu a zaplaca
    za niego wszyscy klienci

  • 6. Data: 2005-03-24 15:56:43
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    MarcinF said the following On 2005-03-24 16:54:

    =692226&t=692226&sr=dd&pn=1

    > nastepny niepotrzebny bajer ktory bedzie przydatny malo komu a zaplaca
    > za niego wszyscy klienci
    Erm. Skąd ta rewelacja, ze "przydatny mało komu" ?
    KJ

  • 7. Data: 2005-03-24 16:17:58
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Erm. Skąd ta rewelacja, ze "przydatny mało komu" ?

    Od wypłaty gotówki są bankomaty. I one powinny w zupełności wystarczyć.

  • 8. Data: 2005-03-24 16:31:27
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    gollum said the following On 2005-03-24 17:17:

    > Od wypłaty gotówki są bankomaty. I one powinny w zupełności wystarczyć.
    A jakieś uzasadnienie Twojej tezy poza głębokim przekonaniem ?
    KJ

  • 9. Data: 2005-03-24 16:32:00
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "gollum" <n...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Od wypłaty gotówki są bankomaty. I one powinny w zupełności wystarczyć.

    jesli bedzie mozna wyplacac gotowke z KK i traktowac to jako transakcja
    bezgotowkowa byloby to bardzo ciekawe.

    D.

  • 10. Data: 2005-03-24 16:33:50
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    >Informacja nic nie warta -- ani jaka karta, czy tylko elektrony, czy kk,
    >ani
    >czy opłata miesięczna, nic. "Coś planujemy, ale za dużo nie powiemy".

    Tylko karty debetowe, żadnej opłaty dla klienta. Max 200 PLN i nie więcej
    niż wartość zakupów.