  • 21. Data: 2002-03-26 22:03:40
    Temat: Re: mBank prowizja w bankomacie Euronetu???
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0738.00008ee5.3ca08264@newsgate.onet.pl...

    > b) Euronet w Millenium (przynajmniej te co widziałem) ma _normalną_
    nalepkę
    > z logo Euronetu. Nigdzie nie pisze, że ten akurat nie jest jego.

    Ze swej strony dodam, iż ostatnio to nawet Euronetowe screeny na ekranie są.

    WN

  • 22. Data: 2002-03-27 08:01:02
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > a) Na umowie czy innych papierach z mB lub regulaminach na www nie mowy o
    tym,
    > że _niektóre_ bankomaty Euronetu są bezprowizyjne, tylko, że "Euronetu".
    >
    > b) Euronet w Millenium (przynajmniej te co widziałem) ma _normalną_ nalepkę
    > z logo Euronetu. Nigdzie nie pisze, że ten akurat nie jest jego.
    >
    > c) To, że na liście darmowych bankomatów na www mB nie ma jakiegoś bankomatu
    > też mało ważne, bo bywa, że lista jest nieaktualna.

    No tak ale jej nieaktualność ewentualnie może polegać na tym, że jakiś bankomat
    jest jeszcze na liście a w rzeczywistości nie masz gdzie wepchnąć karty (bo
    został usunięty) albo stoi na ulicy a nie ma go na liście (tu chyba też nie
    jesteś w plecy?).
    Na tej liście nie ma bankomatów Millenium. Dla jasności: bankomaty Millenium
    nie należą do sieci Euronet - bankomaty Millenium działają pod BIN-em BIG BG a
    Euronetowskie pod "własnym" BIN-em (który należy do WBK). Bankomaty Millenium
    są tylko przez Euronet obsługiwane.

    > mB, Pan powyżej i pożal się Boże "obrońcy" mB na jego Forum "nabiał" sobie
    > robią?
    >
    > Co na to prawnicy?

    śpią spokojnie dopóki Klienci banków czytają regulaminy a nie piszą co im się
    wydaje.

    Pozdr
    Krzysztof

  • 23. Data: 2002-03-27 08:39:49
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > śpią spokojnie dopóki Klienci banków czytają regulaminy a nie piszą co im
    się
    > wydaje.

    No zgadujemy.
    Krzysztof pracuje w.... :)

  • 24. Data: 2002-03-27 10:27:21
    Od: <z...@p...onet.pl>

    Autor: "AMRA" <a...@a...com>
    Data: 26 marca 2002 15:44:04
    napisał:
    > Czy bankomat mial logo Euronetu??? Takie niebieskie??? Nad nim??
    (...)
    > Wiec nie wyjezdzaj z jakimis oskarzeniam tylko.. mysl

    A Ty nie musisz nawet zbyt się wysilać żeby myśleć, wystarczy, że przed
    odpowiedzią przeczytasz na co odpowiadasz:

    - było "napisane jak wół", że _widziałem_ZWYKŁE_logo_Euronetu_
    na bankomacie Milleniowym.

    Ale nie brałem akurat tam pieniędzy, więc nie wiem co by było.

    Zadałem _pytanie_ powołując się na dwa konkretne fakty:

    a) dyskusję o "Euronet-Millenium",

    b) własne spostrzeżenie - "euronetowe" oznakowanie b-tu Millenium.

    Pozdrawiam,
    Ziutek jeden

  • 25. Data: 2002-03-27 10:40:26
    Od: <z...@p...onet.pl>

    Autor: <p...@p...onet.pl>
    Data: 27 marca 2002 09:01:02
    napisał:

    > tym,

    Przeczytaj to cytowane przez Ciebie zdanie uważnie i zapamiętaj
    - przynajmniej do końca tego postu... ;-))

    To też nie zaszkodzi... ;->>

> [...]
    > Euronetowskie pod "własnym" BIN-em (który należy do WBK). Bankomaty Millenium

    Śmieszne bajdurzenie...
    Może być nieaktualna jeszcze na 1000 sposobów, a ja jej nie muszę w ogóle
    oglądać.
    Na umowie, którą dostałem (dla prawników: _z_pieczątką_i_podpisaną_) z mB
    oraz w (też na papierze z mB) regulamninach nie widzę, że opcja "darmowego
    Euronetu" dotyczy tylko wybranych b-tów, a już _zupełnie_nic_ o tym,
    że do "wybierania" służy tam jakaś www-owa lista...

    > śpią spokojnie dopóki Klienci banków czytają regulaminy a nie piszą co im się
    > wydaje.

    To niech się lepiej obudzą, bo Klienci banków _właśnie_czytają_ i najwyraźniej
    zabierają sią do wzięcia banku w tej sprawie za d...

    A Sz. Pan Krzysztof to akurat prawnik (i może z mB), że się tak za nich
    z lekkością wypowiada...?

    Pozdrawiam,
    Ziutek jeden

  • 26. Data: 2002-03-27 11:02:54
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

> [...]
    BG a
    > Euronetowskie pod "własnym" BIN-em (który należy do WBK). Bankomaty

    Dla jasności (pomijając sformułowania regulaminowe):
    Jak stoję przed bankomatem, to gdzie mam
    szukać tego BIN-u ?

    BAH

  • 27. Data: 2002-03-28 17:11:49
    Od: "Jurek" <n...@p...onet.pl>

    Proponuje podzielic dyskusje na dwa zagadnienia:
    1. Czy regulamin mBanku, obowiazujacy obie strony, odwoluje sie do listy
    bankomatow.
    Jesli nie, to oczywiscie powolywanie sie na te liste przez bank nie ma
    podstaw. Moze ona tylko byc wskazowka dla klientow i zobowiazaniem banku, ze
    te bankomaty sa bezdyskusyjnie bezprowizyjne.
    2. Jak rozpoznac bankomat Euronetu?
    Jesli nawet uznac, ze mBank zobowiazal sie nie pobierac prowizji za wyplate
    z bankomatu Euronetu, to co jesli Euronet twierdzi, ze jakis bankomat nie
    jest jego, a nalepil nalepke i pokazuje sie jego logo?

    Pozdrawiam
    Jurek

  • 28. Data: 2002-03-29 07:14:26
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > z bankomatu Euronetu, to co jesli Euronet twierdzi, ze jakis bankomat nie
    > jest jego, a nalepil nalepke i pokazuje sie jego logo?

    Popieram - bardzo sensowny głos w dyskusji.
    K.

  • 29. Data: 2002-03-29 08:13:56
    Od: <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > z bankomatu Euronetu, to co jesli Euronet twierdzi, ze jakis bankomat nie
    > jest jego, a nalepil nalepke i pokazuje sie jego logo?

    Rozbudowałbym jeszcze pytanie drugie - a nawet jeżeli Euronet, "oblepiwszy"
    euronet (z małej litery) czym można, twierdzi, że nie jego, to czy cokolwiek
    obchodzi to klienta mBanku, który z bankiem a nie Euronetem zawierał umowę.
    Czy problem nie jest wtedy mBanku, żeby się z Euronetem przepychał, a nie
    klienta.

    Pozdrawiam,
    Ziutek jeden

  • 30. Data: 2002-03-29 10:54:37
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    <z...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    umowę.
    > Czy problem nie jest wtedy mBanku, żeby się z Euronetem przepychał, a

    Proponuję zobaczyć TOiP dla karty Visa Business Electron
    http://www.mbank.com.pl/tabela.html#rekin

    Jest szansa, ze pkt.1 się rozstrzygnie (TOiP jest dla Klienta obowiązujaca)
    Gorzej z pkt. 2 :-((

    BAH