  • 11. Data: 2002-03-26 17:26:47
    Temat: Re: mBank prowizja w bankomacie Euronetu???
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No i 15 zeta poszlo sobie bokiem
    > A "prawdziwy" bankomat Euronetu mialem 200 m dalej :(

    Dlatego zeby uniknac takich wpadek mam Fortisa.

  • 12. Data: 2002-03-26 17:41:00
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > A jak w dzierzawe lub leasing?

    Naprawdę sądzisz, ze Klient z VE winien sie nad tym zastanawiać ?

    Podaj jak rozróżnić te bankomaty, bez zaglądania na "listę",
    i/albo merytoryczne argumenty (umowa, regulamin,...)
    co oznacza: "bankomat sieci Euronet".

    BAH

  • 13. Data: 2002-03-26 18:06:46
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Podaj jak rozróżnić te bankomaty, bez zaglądania na "listę",
    > i/albo merytoryczne argumenty (umowa, regulamin,...)
    > co oznacza: "bankomat sieci Euronet".

    Prosze Cie bardzo, mysle ze to wyjasni wszystko.
    Bankomaty _dalej_ sa millennium, jedynie na zasadzie outsourcingu
    obslugiwane przez Euronet.
    Czyli co z tego, ze dany sklep jest zaopatrywany przez dostawce A, jak on
    ten towar drozej sprzedaje niz sklepy firmowe A.

    http://www.mastertext.com.pl/dis/raporty/isb01/isb01
    ip.htm

    Modne inwestycje
    Oprócz inwestycji w optymalizację swoich standardowych procesów
    organizacyjnych banki w kolejnych latach będą inwestowały w modne i
    aktualnie dostępne technicznie możliwości kontaktów ze swoim klientem.
    Należą do nich: bankomaty, bankowość elektroniczna wydzwaniana, telebanking,
    bankowość internetowa, bankowość mobilna, kioski multimedialne.

    Sieć bankomatów jest jednym z dłużej budowanych elementów infrastruktury
    systemu bankowego w Polsce. Pierwsze większe ilości bankomatów pojawiły się
    w Polsce pod koniec pierwszej połowy lat 90. W końcu roku 2000 w Polsce
    pracowało ponad ponad 5500 bankomatów obsługujących ok. 10 mln klientów. W
    ciągu 2000 r. liczba bankomatów wzrosła o 1600, przy czym liczba wydanych
    kart płatniczych zwiększyła się z 4,5 mln w 1999 r do ponad 10 mln w 2000 r.
    Liczba osób posługujących się kartami płatniczymi jest w Polsce nieco
    mniejsza, ponieważ coraz więcej konsumentów posługuje się kartami kilku
    emitentów. Maszyny krajowej sieci bankomatowej należały w większości do
    banków emitentów kart. Nieco ponad 600 bankomatów znajdowało się w 2000 r. w
    gestii firmy Euronet, która przejmuje na swoje utrzymanie bankomaty
    mniejszych bankowych sieci bankomatowych. Najbardziej spektakularny kontrakt
    Euronetu został zrealizowany dla BIG Banku (Millennium). Euronet przejął
    sieć ok. 170 bankomatów tego banku i obsługuje je na typowych zasadach
    outsourcingu.

    Rozwój liczby bankomatów do 2005 r. Rok liczba bankomatów w Polsce
    1998 3037
    1999 3809
    2000 5589
    2001(p) 7100
    2002(p) 8300
    2003(p) 9400
    2004(p) 10300
    2005(p) 11400
    Źródło: DiS, lipiec 2001. (p) - prognoza

    Do końca roku 2001 liczba zainstalowanych w Polsce bankomatów ma szansę
    przekroczyć nawet 7 tysięcy. Jednocześnie można przypuszczać, że do końca
    2005 r. liczba dostępnych w Polsce bankomatów zdecydowanie przekroczy
    wartość 10000. Obok liczby bankomatów wart zauważenia jest też wzrost liczby
    punktów sprzedaży akceptujących karty płatnicze. W końcu 2000 r. było ich
    ponad 90 tys., z czego blisko 66 tys. obsługiwał PolCard. Wzrastająca liczba
    sklepów akceptujących karty płatnicze przyczynia się do popularyzacji kart
    bankowych równie silnie jak same bankomaty.

  • 14. Data: 2002-03-26 18:26:11
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > Prosze Cie bardzo, mysle ze to wyjasni wszystko.
    > Bankomaty _dalej_ sa millennium, jedynie na zasadzie outsourcingu
    > obslugiwane przez Euronet.

    To przekonuje, że Euronet obsługuje sieć-Milenium.

    Podaj jak rozróżnić te bankomaty, bez zaglądania na "listę",
    i/albo merytoryczne argumenty (umowa, regulamin,...)
    co oznacza: "bankomat sieci Euronet".

    ew., że "lista" ma dla klienta charakter wiążący.

    BAH

  • 15. Data: 2002-03-26 18:41:44
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > To przekonuje, że Euronet obsługuje sieć-Milenium.

    no obsluguje - to wiedzielismy wczesniej

    > Podaj jak rozróżnić te bankomaty, bez zaglądania na "listę",
    > i/albo merytoryczne argumenty (umowa, regulamin,...)
    > co oznacza: "bankomat sieci Euronet".
    >
    > ew., że "lista" ma dla klienta charakter wiążący.

    eeej. A skad ja do cholery mam to wiedziec??? :)
    Mnie wydaje mi sie, ze sa to wszystkie bankomaty Euronetowe, czyli te z
    ludzikiem i logiem Euronetu a nie konkretnego banku + te przy oddzialach
    Lukasbanku - tych nie przyuwazylem jakie sa..

    Ciekaw jestem jak to jest z LGNetcie? bo tam dwie pierwsze wyplaty z
    Euronetu sa za friko.

    Reasumujac pytanie do przedstawicieli mBanku/Inteligo/LGNetu/Euronetu.

    Ale nie mnie :)

  • 16. Data: 2002-03-26 18:56:22
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Zlosc szkodzi urodzie LOL =)))))))))

  • 17. Data: 2002-03-26 19:08:58
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

> [...]
    > czyli te [----]
    >
    > Reasumujac pytanie do przedstawicieli mBanku/Inteligo/LGNetu/Euronetu.

    Napisałeś ziutkkowi:
    "Wiec nie wyjezdzaj z jakimis oskarzeniam tylko.. mysl"

    Tylko nadal nie wiem co ma ziutekk o tym mysleć :-))

    pozdrawiam BAH

    ---
    "Podaj podstawe prawna na 'moim zdaniem' ?
    Bo tutaj nie USA, tutaj tak nie rozwiazesz sprawy." /Wojtek Piecek/

  • 18. Data: 2002-03-26 19:30:16
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zlosc szkodzi urodzie LOL =)))))))))

    hi hi mnie nie zaszkodzi ;)

  • 19. Data: 2002-03-26 19:32:42
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Mar 26, 2002 at 08:30:16PM +0100, AMRA wrote:

    > hi hi mnie nie zaszkodzi ;)

    Az by sie chcialo powiedziec 'faktycznie' ;-))

    --

    --w

  • 20. Data: 2002-03-26 19:44:23
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Az by sie chcialo powiedziec 'faktycznie' ;-))

    cham ;)