  • 1. Data: 2002-03-25 14:20:45
    Temat: sezam jednak ze starym adresem
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    sezam ze starym adresem https://e-bank.bph.pl/ dzis chodzi a
    te wasze pomysly zeby przejsc na
    https://e-bank2.bphpbk.pl/ lub https://e-bank.bphpbk.pl/
    dzisiaj nie zdaly egzaminu
    *** blad ***

  • 2. Data: 2002-03-25 14:42:51
    Temat: Re: sezam jednak ze starym adresem
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "MichalL"

    > U mnie juz dzialaja wszystkie adresy.

    no patrz - sprawdzilem jeszcze raz i faktycznie juz dzialaja
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-03-25 14:46:57
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > no patrz - sprawdzilem jeszcze raz i faktycznie juz dzialaja
    > *** blad ***

    A na ktorym szybciej? Bo u mnie na e-bank2, tak na oko 25%.
    Ide modemem przez netie.

    KMK

  • 4. Data: 2002-03-25 15:04:55
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <
    > A na ktorym szybciej? Bo u mnie na e-bank2, tak na oko 25%.
    > Ide modemem przez netie.

    moze troche szybciej e-bank2.bphpbk.pl (światłowód TPSA)
    e-bank.bphpbk.pl pyszczy jakim certyfikatem na inna witryne
    a e-bank.bph.pl na razie jest ale pewnie zniknie
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-03-25 23:22:50
    Od: "MichalL" <m...@i...pl>

    > sezam ze starym adresem https://e-bank.bph.pl/ dzis chodzi a
> [...]