    From: <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank prowizja w bankomacie Euronetu???
    Date: 27 Mar 2002 11:40:26 +0100

    Autor: <p...@p...onet.pl>
    Data: 27 marca 2002 09:01:02
    napisał:

    > tym,

    Przeczytaj to cytowane przez Ciebie zdanie uważnie i zapamiętaj
    - przynajmniej do końca tego postu... ;-))

    To też nie zaszkodzi... ;->>

    > No tak ale jej nieaktualność ewentualnie może polegać na tym, że jakiś
    bankomat
    > jest jeszcze na liście a w rzeczywistości nie masz gdzie wepchnąć karty (bo
    > został usunięty) albo stoi na ulicy a nie ma go na liście (tu chyba też nie
    > jesteś w plecy?).
    > Na tej liście nie ma bankomatów Millenium. Dla jasności: bankomaty Millenium
    > nie należą do sieci Euronet - bankomaty Millenium działają pod BIN-em BIG BG
    > Euronetowskie pod "własnym" BIN-em (który należy do WBK). Bankomaty Millenium
    > są tylko przez Euronet obsługiwane.

    Śmieszne bajdurzenie...
    Może być nieaktualna jeszcze na 1000 sposobów, a ja jej nie muszę w ogóle
    oglądać.
    Na umowie, którą dostałem (dla prawników: _z_pieczątką_i_podpisaną_) z mB
    oraz w (też na papierze z mB) regulamninach nie widzę, że opcja "darmowego
    Euronetu" dotyczy tylko wybranych b-tów, a już _zupełnie_nic_ o tym,
    że do "wybierania" służy tam jakaś www-owa lista...

    > śpią spokojnie dopóki Klienci banków czytają regulaminy a nie piszą co im się
    > wydaje.

    To niech się lepiej obudzą, bo Klienci banków _właśnie_czytają_ i najwyraźniej
    zabierają sią do wzięcia banku w tej sprawie za d...

    A Sz. Pan Krzysztof to akurat prawnik (i może z mB), że się tak za nich
    z lekkością wypowiada...?

    Pozdrawiam,
    Ziutek jeden