  • Data: 2018-12-07 13:16:17
    Temat: Re: mBank pełnoletni
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > ZTCP we wczesnym mBąku (2000-ca. 2013) wymyślili sobie taką ideę, że eKonto będzie
    taką podstawą, którą każdy klient musi mieć, by mieć jakiekolwiek inne usługi. Jako
    że miało być zawsze bezpłatne to miało to nie stanowić problemu.
    > Stąd moje przekonanie, że żeby otworzyć eMax, trzeba było otworzyć też eKonto.

    E-e. OIDP. Mówimy o "Prawdziwym Początku"(TM) mBanku. Wtedy mBank oferował
    tylko eKonto z kartą i eMaksa z kartą, żadnych tam sfi,emaklera, nawet
    kredytów nie było.
    CHYBA było ograniczenie, że z eMaksa mozna było tylko zdefiniować
    przelew na ekonto (a może tylko jeden przelew zdefiniowany był? nie
    pamiętam).
    Ale jeśli ktoś dostawał wypłatę, i później tylko kartą płacił, to
    spokojnie mu eMax wystarczał.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.