  • Data: 2018-12-07 15:37:03
    Temat: Re: mBank pełnoletni
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 7 grudnia 2018 14:28:25 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Bez przesady. W większych miastach aż takiego problemu nie było

    Dokładnie, bez przesady. W hotelach, drogich restauracjach - owszem.
    Dla Kowalskiego w hipermarketach.
    To jednak 2000 - a nie 2008. Biedronek złamał się dopiero w 2014.

    To jest ogólny problem z tym, jak bardzo się świat przez te 18 lat zmienił - i że
    ludzie tego nie dostrzegają.
    Tacy, co mają teraz 60 lat - bo już demencja ich łapie.
    Tacy, co mają teraz 40 - bo wtedy mieli po dwadzieścia i było pięknie tak czy siak.
    A tacy, co mają teraz 20 - bo dopiero chlebek jeść zaczynali.
    Stąd taki efekt jak w 2015 nieszczęsnym :(

    > Tu raczej większym ograniczeniem były euronety. Ale nawet jeśli to co?
    > lepiej było mieć kasę na "ROR-ze" 16.5 procent niż 0.01% :)

    Kasę z wypłaty to przede wszystkim trzeba mieć w kieszeni, żeby chlebek kupić. Na co
    mi 16,5% "pewne jak w radzieckim banku - nie przepadnie ci, ale i nie dostaniesz"? W
    marmurze można było przynajmniej iść do kasy.
    2000 to jeszcze nie czasy 0,01%, wtedy jeszcze w pekao miałem ze 3%, 0,0001% przyszło
    z rok czy dwa później, jeszcze wytrzymałem, ale jak wprowadzili w 2003 3zł opłaty to
    wyniosłem się już do mB.

    > Bo ja wiem? W pracy sporo ludzi miało.

    Sporo - 10%. Mimo wszystko to niemało. Komóry miało 30% - niby też niemało, a ile
    teraz ma - a przede wszystkim jakie, skok jest taki, jak od telefonu Bella do komóry
    z 2000.
    Jednym z powodów mojej decyzji o przejściu do mB było właśnie to, że w 2003 zacząłem
    robotę na etat w firmie ze "sztywnym" internetem (z osiedlowej kablówki).

    > [...]
    > W każdym razie gołego eMaksa można było mieć.

    A ja i tak sądzę, że "ukryte" eKonto też się miało ;>