  • Data: 2018-12-07 14:24:55
    Temat: Re: mBank pełnoletni
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Ehm, w 2000? To jednak było 18 lat temu.
    > Więc raczej się tą kartą nie napłacił, najwyżej wypłatę kartą z

    Bez przesady. W większych miastach aż takiego problemu nie było

    > bankomatu wyciągał - jak miał blisko domu i akurat się nie zepsuł

    Tu raczej większym ograniczeniem były euronety. Ale nawet jeśli to co?
    lepiej było mieć kasę na "ROR-ze" 16.5 procent niż 0.01% :)

    > (albo się dyskietka nie zapchała). Czy też raczej jak miał blisko domu
    > oddział banku, w którym stał bankomat, bo na ulicy to ich wtedy nie
    > było - trudno w to pewnie uwierzyć, ale i internet był jeszcze
    > rarytasem, a i komór nie było za wiele - choć z tekstów historycznych
    Bo ja wiem? W pracy sporo ludzi miało.

    [...]
    W każdym razie gołego eMaksa można było mieć.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie