  • Data: 2018-12-07 15:55:40
    Temat: Re: mBank pełnoletni
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 7 grudnia 2018 15:29:56 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:

    > Dzwonili do mnie wiele razy z ofertami. Wydębiłem od nich po wielu
    > podejściach maila, w którym stwierdzają, że przyjęli do wiadomości, że
    > nie mają mojej zgody na komunikację marketingową. I oczywiście dzwonili
    > dalej. Za każdym razem mówiłem konsultantce, że przecież założyłem
    > mBankowi proces w RODO o nękanie marketingowe. Za 20 razem przestali
    > dzwonić.

    Może im się w końcu ten GIODO do d4 dobrał.
    Ja tą OdC miałem w starym ST.
    Do mnie nie dzwonili nigdy - przede wszystkim dlatego, że do 2015 nie mieli do mnie
    telefonu - echhh, kiedyś się tak dało założyć konto, teraz chyba nie znajdziesz
    banku, gdzie byłoby to możliwe.
    Jeszcze mam chyba 2 karty z kodami jednorazowymi - i możliwość powrotu do tej metody
    autoryzacji ;>
    Dopiero w 2015, gdy zamknąłem stare eKonto, żeby otworzyć mobilne, musiałem podać
    przy podpisywaniu nowej umowy. Tą 4. zgodę też wtedy wyłączałem - bo reklamy pojawiły
    się dopiero w nowym ST.